رازگشایی کارمند تیزهوش از داستان دروغ مرد شیاد



مرد فریبکار قصد داشت برای بار دوم از بیمه خسارت تصادف بگیرد که با تیزهوشی کارمند رازش فاش شد.چندی پیش مسئول یکی از دفاتر بیمه به شعبه 14 دادسرای خارک رفت و پرده از کلاهبرداری میلیونی مرد شیادی برداشت.

این مرد وقتی در برابر بازپرس «امجدیان» ایستاد، گفت: مسئول دفتر یکی از بیمه‌های سرشناس هستم، دو هفته پیش یک مرد به محل کارم مراجعه کرد و با ارائه مدرکی گفت تصادف کرده و مصدوم شده و برای تعیین خسارت به اداره بیمه آمده است.


این مرد که زخمی بود رفتارهای مرموزی داشت و همین باعث شد به وی شک کنم. از طرفی پزشک بیمه آن روز نیامده بود بنابراین مدارک مربوط به سانحه تصادف را از وی گرفتم و خواستم چند روز دیگر برای پیگیری پرونده به بیمه مراجعه کند. فردای آن روز وقتی مدارک این مرد مرموز را مورد بررسی قرار دادم پی بردم که قلم خوردگی دارد. صبر کردم تا اینکه مرد جوان برای پیگیری پرونده‌اش به اداره بیمه بیاید. با وجود این، پرونده‌اش را تحویل دادم و خواستم نزد پزشک برود. کارشناسان اداره بیمه هنگام بررسی پرونده متوجه شده بودند که این مرد از بیمه خسارت دریافت کرده و با قلم خوردگی گزارش صفحه تصادف سعی در فریب دادن بیمه داشته است. وقتی پی بردم این مرد مرموز سعی داشته بیمه را فریب دهد تصمیم به شکایت گرفتم.


با ادعاهای مسئول دفتر بیمه، مرد تبهکار به شعبه 14 بازپرس دادسرای خارک احضار شد.
مرد جوان وقتی که دستش برای تیم قضایی و پلیسی رو شد چاره‌ای جز بیان حقیقت ندید و گفت: چند ماه پیش با پرایدی تصادف کردم و پس از توافق با صاحب خودرو برای گرفتن خسارت به اداره بیمه رفتم و شش میلیون تومان گرفتم.


از آنجا که نیاز به پول داشتم در شرایط بد مالی به سر می‌بردم، تصمیم گرفتم که با دستکاری مدارک سه باره از بیمه پول بگیرم چرا که از بیمه دیگری شش میلیون تومان دریافت کرده بودم. وقتی برای بار سوم می‌خواستم از این بیمه نیز پول بگیرم دستم رو شد حالا هم بشدت پشیمانم و تقاضای عفو و بخشش دارم.


با فاش شدن این کلاهبرداری‌ها متهم با قرار قانونی روانه زندان شد و تحقیقات برای افشای دیگر جرایم وی ادامه دارد.

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------