زنی با همدستی همسر موقتش،پسرخاله خود را که به او تعرض کرده بود، از پای درآورد



یکم اردیبهشت ماه سال گذشته مأموران پلیس هنگام گشتزنی در محدوده کهریزک با پیکر خون‌آلود مرد جوانی داخل خودروی سواری‌اش روبه‌رو شدند که با شلیک گلوله از پای درآمده بود.

مأموران خیلی زود ماجرای شلیک مرگبار را به بازپرس جنایی تهران مخابره کردند. کارآگاهان در ادامه تجسس‌ها پی بردند که قربانی «بهروز» نام دارد و یک روز پیش از جنایت با دخترخاله‌اش به نام «فاطمه» قرار ملاقات داشته است. همین سرنخ کافی بودتا پلیس فاطمه را بازداشت کند و تحت بازجویی قرار دهد.


این زن خیلی زود لب به اعتراف باز کرد و گفت سال‌ها بود که با مردی به نام «حسن» عقد موقت کرده بودم اما خانواده‌ام به دلیل اینکه وی زن و بچه داشت، مخالفت می‌کردند. وی افزود: به حسن علاقه‌مند بودم و اعتنایی به مخالفت‌ها نکردم تا اینکه بهروز پسرخاله‌ام به خانه من رفت و آمد پیدا کرد و مرا قربانی نیت شوم خود کرد. خیلی کینه به دل گرفته بودم و حسن را در جریان قرار دادم. او خیلی عصبانی شد و گفت باید بهروز را به قتل برسانیم.


حسن تپانچه‌ای را تهیه کرد و خواست که با بهروز قرار ملاقات بگذارم. شب 31 فروردین ماه از محل کارم با بهروز تماس گرفتم و گفتم دنبالم بیاید تا مرا به خانه برساند. وقتی آمد، سوار خودرویش شدم. در بین مسیر کلت را که مخفی کرده بودم، بیرون کشیدم و سه گلوله به بهروز شلیک کردم، سپس از خودرویش پیاده شده و پا به فرار گذاشتم.


همین اعترافات کافی بود تا حسن نیز با اتهام معاونت در قتل دستگیر شود. صبح دیروز این زن و شوهر در شعبه 84 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی باقری و چهار قاضی مستشار محاکمه شدند. زن تیرانداز در دفاع از خود گفت: «همسرم هیچ دخالتی در جنایت نداشت. از او خواستم تفنگی تهیه کند که پسرخاله‌ام را بترسانم و خودم هر سه گلوله را شلیک کردم.»


بنابر این گزارش، پنج قاضی بزودی مجازات این زن و همدستش را مشخص خواهند کرد.

  اخبارحوادث - ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------