آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

پدر پير قرباني اعتياد فرزند شد



جوان معتادي براي تامين هزينه هاي اعتياد ، پدر پيرش را به طرز وحشتناکي به قتل رساند و متواري شد.

به گزارش خراسان، ظهر روز گذشته مردي در تماس با پليس 110، از وقوع جنايتي هولناک در طبقه اول يک منزل مسکوني در خيابان شهيد شيرودي مشهد خبر داد. به دنبال دريافت اين خبر بلافاصله ماموران کلانتري مصلي به آدرس اعلامي اعزام شدند و با ديدن جسد خون آلود پيرمرد 89 ساله مراتب را به قاضي ويژه قتل عمد اطلاع دادند.

دقايقي بعد قاضي سيدجواد حسيني به همراه عوامل بررسي صحنه جرم و کارآگاهان اداره جنايي در محل جنايت حضور يافت و بدين ترتيب تحقيقات در اين باره آغاز شد. پيرمرد در حالي با ضربات ديلم و آجر به قتل رسيده بود که شيشه هاي منزل نيز شکسته بود و چند آجر خون آلود هم کنار جسد قرار داشت.

همسايگان پيرمرد که در وضعيت مالي نامناسبي به سر مي برند از درگيري هاي متعدد بين او و پسر معتادش که در طبقه دوم همين ساختمان زندگي مي کرد خبر دادند.

آن ها به مقام قضايي گفتند: با سرو صداهاي ايجاد شده ناشي از فرياد و شکستن شيشه ها بيرون آمده اند و پسر پيرمرد را در حالي که خون آلود بود ديده اند.در همين حال فرزند ديگر پيرمرد نيز گفت: ساعتي قبل برادرم «ح» با سر و وضعي خون آلود به منزل من آمده است و در حالي که همسرم بيماري قلبي دارد به او گفته است که «پدرم را کشته ام!» با اين جمله همسرم به زمين افتاده که او را به بيمارستان برده اند!

گزارش خراسان حاکي است: در بررسي هاي بيشتر مشخص شد همان مقدار لوازم اندکي که در منزل پيرمرد وجود داشت به هم ريخته است اما چند هزار تومان پول پيرمرد درون جورابش بود و پسر معتاد نتوانسته آن را پيدا کند. اين در حالي بود که شکستگي دست پيرمرد 89 ساله نشان مي داد او در برابر خواسته پسر معتادش مقاومت کرده و او نيز بي رحمانه پدرش را به قتل رسانده است.

گزارش خراسان حاکي است: با صدور دستورات ويژه اي از سوي قاضي حسيني، تلاش کارآگاهان پليس آگاهي براي دستگيري معتاد فراري در حالي ادامه دارد که همسايگان وي اظهار داشتند پسر ناخلف همواره پدر پيرش را براي گرفتن هزينه هاي اعتيادش کتک مي زد.

اخبار حوادث - خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------