آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

سقوط مرموز به استخر مرگ



پلیس از سقوط مرگبار راننده تراکتور به استخر مصنوعی پر از آب رازگشایی خواهد کرد.هنوز مشخص نیست این مرد تنها به قتل رسیده یا یک حادثه او را به کام مرگ فرو برده است.

به گزارش ایران، «حسین» 35 ساله بود و چندی پیش به خاطر مشکلات خانوادگی با وجود دو فرزندی که داشت از همسرش جدا شد.

 

مرد جوان راننده تراکتور بود و روی زمین‌های کشاورزی کار می‌کرد. غروب روز شنبه ششم تیرماه، در حالی که چند زن نیز همراه او در زمین‌های کشاورزی حوالی شهر نیشابور مشغول کار بودند تراکتور را متوقف کرد و پیاده شد. او به سمت استخر ذخیره آب کشاورزی مزرعه رفت و با عبور از فنس‌های محافظ اطراف استخر قصد داشت مقداری آب بردارد که به علت نامعلومی داخل استخر سقوط کرد. همراهان حسین که پس از گذشت دقایقی با غیبت او دلواپس شده بودند به سراغش رفتند، اما آنها با دیدن صحنه وحشتناک جسد مرد جوان در استخر مصنوعی موضوع را به نیروهای امدادی اطلاع دادند.

 سرهنگ سید حسن حسینی فرمانده پلیس نیشابور در این باره به شوک گفت: با گزارش مرگ مرد جوان به پلیس 110، مأموران کلانتری 12 نیشابور و تیم‌های امدادو نجات آتش‌نشانی در محل حادثه که 5 کیلومتری نیشابور بود حاضر شدند و جسد مرد 35 ساله از آب بیرون کشیده شد.

تحقیقات درباره چگونگی وقوع حادثه مشکوک مرگبار به دستور مقام قضایی ادامه دارد.

اخبار حوادث - ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------