سرنخ دختر گمشده دست داماد خانواده بود



داماد خانواده كه متهم است با فراري دادن خواهرزنش او را در خانه‌اي اجاره‌اي پنهان كرده بود، بازداشت شد.

به گزارش جوان، دو هفته قبل زن ميانسالي پليس را از ناپديد شدن ناگهاني دختر 18 ساله‌اش باخبر كرد. شاكي گفت: دخترم امروز براي گرفتن كارنامه از مدرسه خانه را ترك كرد. وقتي آمدن او طولاني شد، نگرانش شدم، ابتدا با تلفن همراهش تماس گرفتم كه جواب نداد و بعد به مدرسه رفتم اما وقتي مدير گفت كه شهين اصلاً به مدرسه نرفته احتمال دادم حادثه بدي برايش پيش آمده باشد، به خاطر همين تصميم گرفتم شكايت كنم.

پس از طرح شكايت، پرونده به دستور بازپرس دادسراي امور جنايي در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت. اولين تحقيقات نشان داد شهين با شماره ديگري با دوستان و بستگانش ارتباط تلفني داشته است. بررسي شماره‌هاي تماس‌هاي شهين نشان داد وي از مدت‌ها قبل از طريق پيامك با شوهر خواهرش پرويز هم تماس داشته ‌است و روز حادثه هم بعد از تماس با پرويز ناپديد شده است.

 پرويز وقتي مورد تحقيق قرار گرفت از سرنوشت خواهرزنش اظهار بي‌اطلاعي كرد اما در تحقيقات فني اقرار كرد كه دختر جوان را از خانه فراري داده است.

متهم گفت: شهين هميشه از رفتار مادرش ناراحت بود و ماجرا را پيامكي به من خبر مي‌داد. روز حادثه وقتي فهميدم او با مادرش مشاجره كرده او را فريب دادم و خواستم از خانه فرار كند. بعد هم كليد خانه‌اي اجاره‌اي را كه در مركز شهر داشتم در اختيارش گذاشتم تا به آنجا برود. بعد هم همراه همسرم و خانواده‌اش به دنبال شهين مي‌گشتم كه رازم برملا شد.

بعد از اقرار متهم، مأموران پليس راهي خانه اجاره‌اي شدند و شهين را به اداره پليس منتقل كردند. بعد از آن بود كه مادرزن پرويز با حضور در دادسرا از دامادش شكايت كرد.

او گفت: در اين چند روز من شرايط سختي را تحمل كردم اما پرويز با وجود اينكه از ماجرا خبر داشت به ما خيانت كرد. قاضي بعد از شنيدن اظهارات شاكي، پرونده را با صدور قرار عدم صلاحيت به دادگاه كيفري فرستاد.

 

اخبار حوادث - جوان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------