آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

زورگيري نافرجام دزدان نقابدار از مالک رستوران هاي زنجيره اي



زورگيران نقابداري که با ورود به باغ ويلاي مالک يکي از رستوران هاي زنجيره اي کشور، قصد سرقت داشتند با حضور ناگهاني پسر پيرمرد موفق به ارتکاب جرم نشدند و يکي از آن ها دستگير شد.

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامي طرقبه شانديز در تشريح اين پرونده گفت: پيرمردي که مالک يکي از رستوران هاي زنجيره اي کشور است به همراه همسرش براي استراحت به يکي از باغ ويلاهاي منطقه شانديز آمده بود. اين در حالي بود که ۳ سارق حرفه اي از مدت ها قبل نقشه سرقت از باغ ويلاي پيرمرد را در سر مي پروراندند

. سرهنگ عباس صارمي ساداتي افزود: شب حادثه هنگامي که زوج مسن در ويلايشان استراحت مي کردند ۳ زورگير نقابدار خودشان را به کنار باغ ويلا رساندند و يکي از آن ها با قطع کردن کابل برق ويلا وارد محوطه شد تا همدستانش نيز به او بپيوندند اما در اين لحظه پسر پيرمرد که براي جويا شدن حال پدر و مادرش به مشهد آمده بود وارد محوطه ويلا شد و فردي را ديد که پشت درختان باغ پنهان شده است. او با ديدن کابل قطع شده به سراغ پدرش رفت و از او درباره قطعي برق پرسيد چرا که احتمال مي داد کارگران شرکت برق در ويلا مشغول خدمات دهي باشند.

سرهنگ صارمي اضافه کرد: وقتي پسر پيرمرد متوجه شد که پدرش با شرکت برق تماس نگرفته است بلافاصله موضوع را به پليس ۱۱۰ گزارش کرد و نيروهاي انتظامي با محاصره ويلا، يکي از دزدان نقابدار را که داخل محوطه پنهان شده بود دستگير کردند.

وي تصريح کرد: از اين متهم مقادير زيادي لوازم سرقت ،شامل ۲ سلاح قلابي، شوکر، چاقو، چسب پهن، کلاه کشي، دستکش و... کشف شد.

 وي با اشاره به اعترافات متهم افزود: آنان قصد داشتند با بستن دست و پاي زوج پير، طلاها و وجوه نقدي آنان را سرقت کنند.

فرمانده انتظامي طرقبه شانديز خاطرنشان کرد: تلاش براي دستگيري همدستان سارق ۳۴ ساله ادامه دارد.

اخبار حوادث - خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------