شنای مرگ پسر در برابر دیدگان وحشتزده پدر



پسر جوان در دریاچه عشق آباد حومه ورامین غرق شد و جان خود را از دست داد.

به گزارش ایران، ساعت 17 عصر شنبه 13 تیر ماه سال‌جاری پنج عضو خانواده‌ای برای تفریح به حاشیه دریاچه عشق‌آباد ورامین رفتند.  پس از گذشت مدتی «مهدی پشتام» به خاطر گرمی هوا تصمیم گرفت به همراه پدر خود به داخل دریاچه رفته و هر دو آب‌تنی کنند.

پدر در عمق کم‌تر ماند و پسر جوان از پدرش فاصله گرفت و به عمق پنج متری آب رفت و ناگهان پدر متوجه شد پسرش داخل دریاچه فرو رفته است.

شاهدان ماجرا بلافاصله با پلیس و نیروهای امدادی تماس گرفتند که در کمترین زمان آتش‌نشانان ایستگاه 86 و 64 ورامین خود را به محل حادثه رساندند و بعد از ساعت ها تجسس سرانجام جسد از داخل آب بیرون کشیده شد و مرگ وی توسط اورژانس تأیید و جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.

پدر سیاهپوش در این خصوص گفت: مهدی 21 سال داشت و بچه اول من بود.

وی افزود: پسرم نان‌آور خانه و تکیه گاهم بود تازه 9 ماه از خدمت سربازی‌اش می‌گذشت قرار بود بعد از پایان خدمتش لباس دامادی بر تنش کنم.

روز شنبه 13 تیر ماه بود وقتی از سر کار به خانه رفتم به اصرار بچه‌ها تصمیم گرفتیم برای تفریح به دریاچه عشق آباد ورامین برویم حدود عصر بود که رسیدیم. پس از پهن کردن زیر‌انداز و گذاشتن وسایل مهدی پیشنهاد آب تنی داد چون هوا گرم بود قبول کردم و به دلیل اینکه شنا بلد نبودم خیلی داخل آب نرفتم ولی مهدی از من فاصله گرفت که ناگهان دیدم داخل دریاچه فرو رفت شروع به فریاد کشیدن کردم و از مردم کمک خواستم اما هیچ کس موفق نشد به مهدی کمک کند، بلافاصله با پلیس و آتش‌نشانی تماس گرفتیم که کم‌تر از چند دقیقه آتش‌نشانان ایستگاه 86 و 64 ورامین در محل حاضر شدند.

آنها به جست‌و‌جو پرداختند دو ساعت گذشت اما موفق نشدند مهدی را پیدا کنند. ساعت نزدیک به 8 شب بود که جسد را پیدا کرده و از آب بیرون کشیدند. وقتی تکنیسین‌های اورژانس معاینه کردند مرگ پسرم را تأیید و جسد را به پزشکی قانونی انتقال دادند.

اخبار حوادث - ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------