راز ناپديد شدن دختر فراري سر به مهر ماند



زوج ميانسال كه در جست‌وجوي دختر گمشده‌شان بودند با طرح شكايت از سوي مردي معتاد، به اتهام آدم‌ربايي بازداشت شدند.

به گزارش جوان، شامگاه پنج شنبه 18 تيرماه مردي به مأموران پليس خبر داد كه پسرش سينا به طور ناگهاني ناپديد شده است. او توضيح داد: سينا حوالي ميدان سعادت آباد خانه مجردي دارد. ساعتي قبل بود كه همسايه‌هايش به من خبر دادند، زوج ميانسالي او را كتك زده و با خودشان برده‌اند.

بعد از مطرح شدن شكايت، پرونده به دستور قاضي مدير روستا، بازپرس ويژه قتل در اختيار كارآگاهان مبارزه با آدم‌ربايي قرار گرفت. با نشاني‌هايي كه شاهدان در اختيار پليس گذاشتند زوج ميانسال شناسايي و بازداشت شدند.

مرد ميانسال در اولين بررسي‌ها گفت: دو ماه قبل دخترم مونا ناپديد شد و من راهي اداره پليس شدم و شكايت كردم اما در اين مدت از او خبري نشد. وقتي پليس نتوانست به من كمك كند، تصميم گرفتم خودم به دنبال دختر گمشده‌ام بروم.

وقتي بررسي كردم فهميدم دخترم به خانه مجردي سينا رفت و آمد دارد به خاطر همين راهي آنجا شدم و بعد از پرس‌وجو از همسايه‌ها متوجه شدم، افراد خلافكار به آنجا رفت و آمد دارند.

 وي در شرح روز حادثه گفت: روز حادثه همراه همسرم به خانه سينا رفتم و سراغ دخترم را گرفتم.

او مدعي شد كه دخترم همراه مردي خانه او را ترك كرده‌ است و از او خبر ندارد. او را سوار ماشين كردم و خواستم خانه آن مرد را نشانمان دهد كه قبول كرد. در ميانه راه نشاني را به ما داد و خواست به خاطر خماري او را پياده كنيم كه قبول كرديم. ديگر از او خبر نداريم. تحقيقات از دو متهم به دستور قاضي مدير روستا ادامه دارد.

اخبار حوادث - جوان

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------