مرگ غم‌انگيز 3 كودك در سايه بي‌احتياطي والدين



پرونده مرگ سه كودك كه در جريان سه حادثه جداگانه جان خود را از دست داده‌اند، روي ميز بازپرس ويژه قتل قرار گرفت.

به گزارش جوان، يكي از قربانيان كودك شش ساله‌اي است كه از بالكن خانه‌شان سقوط كرده، ديگري پسركي دو و نيم ساله است كه بعد از سقوط به داخل يك حوضچه جان باخته و سومين قرباني هم پسري دو ساله‌ كه با سقوط تلويزيون جان باخته است.

به گزارش خبرنگار ما، صبح ديروز كاركنان بيمارستاني در جنوب پايتخت مرگ مشكوك پسر شش ساله‌اي را به قاضي سعيد احمد‌بيگي، بازپرس ويژه قتل خبر دادند.

بررسي‌هاي بازپرس و كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي نشان داد ايمان كوچولو شامگاه جمعه از بالكن طبقه ششم خانه‌شان حوالي خيابان استاد معين به داخل خيابان سقوط كرده است.

 پدر ايمان گفت: ساعت 23 همگي داخل اتاق در حال خوردن شام بوديم كه پسرم به داخل بالكن رفت. هنوز لحظاتي نگذشته بود كه متوجه شديم او به روي رخت آويزي كه در بالكن بود،  رفته است و ناگهان تعادلش را از دست داد و پس از اينكه رخت آويز برگشت، او به داخل خيابان سقوط كرد.

 حادثه ديگري كه به بازپرس احمدبيگي گزارش شده بود، مرگ مشكوك پسر دو و نيم ساله‌اي به نام امير بود كه در حوضچه خانه عمويش در جنوب تهران خفه شده بود. پدر امير در اولين تحقيقات گفت: روز حادثه من و امير مهمان خانه برادرم بوديم كه متوجه شدم به حوضچه خانه برادرم سقوط كرده و فوت شده است.

وي در ادامه گفت: لحظه حادثه برادرم و همسرش در اتاق در حال چاي خوردن بودند و من هم در حال دوش گرفتن بودم.  گزارش پزشكي قانوني بعد از معاينه جسد نشان داد علت مرگ خفگي در آب است و هيچ چيز مشكوكي در كالبد شكافي جسد ديده نشده است.

حادثه غم انگيز ديگري كه يك شنبه هفته قبل به قاضي مدير روستا، بازپرس گزارش شد، مرگ پسر دو ساله به نام عرشيا بود. تحقيقات نشان داد عرشيا به همراه خانواده‌اش مهمان خانه يكي از بستگانشان بوده‌اند كه بر اثر سقوط تلويزيون ال سي دي فوت شده است.

پدر عرشيا گفت: شب حادثه ميهمان يكي از بستگان بوديم و عرشيا در حال بازي بود كه ناگهان تلويزيون ال سي دي روي عرشيا سقوط كرد.

اخبار حوادث - جوان

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------