کشف یک جسد دیگر از قربانیان سیل



در حال حاضر 5 نفر از قربانیان شناسایی شدند؛ اما سه نفر دیگر همچنان هویت‌شان نامشخص است که بستگان و آشنایان آنان می‌توانند با هماهنگی دستگاه قضایی به مرکز پزشکی قانونی بهشت زهرای تهران برای شناسایی مراجعه کنند.

سخنگوی ستاد بحران شهر تهران با تاکید بر ادامه عملیات جست‌وجو در منطقه کن سولقان توسط هلال‌احمر افزود: شب گذشته جسد یکی دیگر از قربانیان این حادثه در منطقه پیدا شد.

ایمان قربانی در گفت‌وگو با ایسنا، از پیدا شدن یک جسد دیگر در جریان وقوع سیل بعدازظهر روز یکشنبه کن سولقان خبر داد و گفت: در ابتدای وقوع حادثه متاسفانه کلانتری اسم یکی از افراد گم شده را در آمارها دو بار اعلام کرده بود که پس از تصحیح این مساله، تعداد کشته شدگان به 7 نفر رسید، اما شب گذشته با پیدا شدن یکی دیگر از قربانیان ، تعداد کشته شدگان این حادثه به 8 نفر رسید.

 

اخبار,اخبار حوادث ,سیلاب

 
وی افزود: در حال حاضر 5 نفر از قربانیان شناسایی شدند؛ اما سه نفر دیگر همچنان هویت‌شان نامشخص است که بستگان و آشنایان آنان می‌توانند با هماهنگی دستگاه قضایی به مرکز پزشکی قانونی بهشت زهرای تهران برای شناسایی مراجعه کنند.

سخنگوی ستاد بحران شهر تهران تاکید کرد: عملیات جست‌وجو در منطقه کن سولقان ادامه دارد و به محض پیدا شدن قربانیان احتمالی آینده، اخبار آن توسط رسانه‌های جمعی به اطلاع مردم می‌رسد.

 

اخبار حوادث - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------