راز آبمیوه‌های مسموم مسافر شیک‌پوش



پسر جوانی که به عنوان مسافر از رانندگان با آبمیوه مسموم سرقت می‌کرد از سوی پلیس بازداشت شد.

به گزارش ایران، چندی پیش مرد جوانی به دادسرای ناحیه دو تهران رفت و در شکایتی گفت: دیروز پسر جوانی را به عنوان مسافر سوار خودروام کردم. او در راه به من یک آبمیوه تعارف کرد و من نیز خوردم. ولی  دیگر هیچ چیزی نفهمیدم. وقتی به هوش آمدم فهمیدم همه پول‌ها و موبایل و ساعتم سرقت شده است.

با اعلام این شکایت موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت و تلاش در این خصوص آغاز شد. در ادامه سه مرد دیگر هم به دادسرا رفتند و شکایت مشابهی را مطرح کردند. با اعلام این سرقت‌ها مشخص شد که  پسر جوانی در حالی که رانندگان را طعمه قرار می‌داد، با ظاهری مرتب و شیک در پوشش مسافر سوار خودروی طعمه‌های خود می‌شد و آنها را با آبمیوه مسموم بیهوش می‌کرد.

با به دست آمدن این اطلاعات کارآگاهان سرانجام توانستند پسر جوان را دستگیر کنند. این پسر در بازجویی‌ها با اعتراف به جرم خود گفت: همیشه باید به داروخانه می‌رفتم تا مقداری قرص خواب‌آور بخرم، این قرص‌ها همیشه همراهم بود تا بعد از شناسایی طعمه خود دست به کار شوم و نقشه‌ام را اجرا کنم. آنقدر به کارم مطمئن بودم که هیچ وقت فکر نمی‌کردم دستگیر شوم.

معمولاً هم به عنوان مسافر سوار خودروهای مختلف می‌شدم و به آنها می‌گفتم که قصد رفتن به اطراف تهران را دارم. زمانی که به محل خلوتی می‌رسیدیم در حالی که در راه طرح دوستی را با آنها می‌ریختم با آبمیوه مسموم آنها را بیهوش کرده و تمام وسایل و پولشان را می‌دزدیدم.


با اعتراف این پسر، وی با قرار قانونی روانه زندان شد و تحقیقات در این خصوص ادامه یافت.

اخبار حوادث - ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------