قتل دوست قديمي به بهانه تفريح



فرمانده انتظامي استان بوشهر گفت: جوان متهمي كه همراهش را در كوهستان‌هاي منطقه برنگ روستاي جره از توابع شهرستان دشتستان با شليك گلوله به قتل رسانده بود، تسليم پليس شد.

به گزارش آرمان، سردارحيدرعباس‌زاده دیروز درجمع خبرنگاران اظهار داشت: سه جوان به هويت معلوم از روستاي جره شهرستان دشتستان درحالي كه يك قبضه سلاح كلاشينكف به همراه داشتند براي تفريح به كوهستان‌هاي برنگ عزيمت مي‌كنند.

وي اضافه كرد: پس از رسيدن به محل مورد نظر متهم به قتل سلاح را به طرف يكي از همراهانش گرفته و درباره اختلافات قبلي كه با هم داشتند، بحث و مشاجره مي‌كنند.

عباس‌زاده اظهاركرد: با اوج گرفتن مشاجره بين آنها فرد مسلح با شليك يك گلوله جوان 22 ساله به هويت الف را از پاي درآورد كه با توجه به برخورد تير به سينه مقتول و ناهمواري مسير، گرماي هوا و خونريزي شديد منجر به مرگش می‌شود.

وي يادآورشد: با اطلاع پليس و عزيمت به محل حادثه يكي از متهمان به هويت ح در همان ساعت‌هاي اوليه و درنزديكي محل وقوع حادثه دستگير و در تحقيقات مقدماتي به شرح كامل ماجرا براي پليس پرداخت.

عباس‌زاده گفت: متهم اصلي به هويت الف با همكاري خانواده اش كمتر از 10 ساعت پس ازحادثه خود را به پليس تسليم كرد و سلاح به كار رفته در قتل به همراه پنج تير جنگي از او كشف شد.

وي بيان كرد: خانواده‌ها، بزرگان قوم و افراد با نفوذ محلي با تقويت نقش اصلاح گرانه خود در هدايت، مشاوره و همراهي با جوانان زمينه ايجاد چنين حوادث تلخي را از بين ببرند.

اخبار حوادث - آرمان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------