قتل عامل انتشار فيلم خصوصي توسط جوان ١٥ ساله



جلسه محاكمه پسري كه در ١٥ سالگي عامل انتشار فيلم از خود را به قتل رسانده بود به دليل عدم حضور مشاوران تجديد شد.

به گزارش اعتماد، چهار سال پيش ماموران پليس در جريان وقوع يك درگيري منجر به قتل قرار گرفتند و با حضور در محل حادثه به تحقيق در اين رابطه پرداختند. با حضور ماموران مشخص شد كه پسري ١٥ ساله پس از درگيري با پسري ١٧ ساله او را با ضربه چاقو به قتل رسانده است. با شناسايي مخفيگاه متهم نوجوان دستگير و بازجويي از او آغاز شد.

او به كارآگاهان گفت: چند وقت پيش سر موضوعي با مقتول درگير شدم. او هم با دو نفر از دوستانش مرا به خانه‌اي بردند و قصد داشتند آزارم دهند كه موفق نشدند. اما چند روز بعد فيلمي در محل پخش شد كه باعث شد آبرويم پيش همه برود. همه مرا مسخره مي‌كردند و همين موضوع باعث شد از مقتول كينه به دل بگيرم. براي همين با او قرار گذاشتم و در حالي كه مست بودم با مقتول درگير شدم. او چاقو كشيد و من هم براي دفاع از خودم يك ضربه چاقو به او زدم.

 با اعتراف متهم پرونده براي رسيدگي به دادگاه كيفري استان تهران ارجاع شد و متهم به قصاص محكوم شد اما قضات ديوان عالي كشور متهم را مشمول ماده ٩١ قانون مجازات اسلامي كه براي متهمان زير ١٨ سال امتيازي قايل شده است، دانستند و پرونده براي رسيدگي مجدد به شعبه چهارم دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شد اما در موعد رسيدگي، به دليل عدم حضور مشاوران كه حضورشان براي متهمان زير ١٨ سال در دادگاه الزامي است، جلسه به روزهاي آينده موكول شد.

 

اخبار حوادث - اعتماد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------