شلیک مرگ مرد خشمگین به برادر روستایی



مرد خشمگین با شلیک از تفنگ شکاری، برادرش را در روستا به قتل رساند.

به گزارش ایران، ساعت 7 عصر روز چهارشنبه گذشته در پی تماس تلفنی یکی از اهالی روستای ابوشانک آبادان با پلیس 110 مبنی بر درگیری مرگبار در این روستای کوچک بلافاصله مأموران پلیس به این محل اعزام شدند و به بررسی‌های تخصصی دست زدند.

مأموران دیدند مرد 44 ساله‌ای به نام سالم برادر کوچک‌ترش را که 35 ساله بود و جاسم نام داشت به خاطر اختلاف خانوادگی و ملکی با شلیک از تفنگ شکاری به قتل رسانده است. مأموران بلافاصله قصد انتقال دادن جاسم به بیمارستان را داشته‌اند که متأسفانه وی به دلیل خونریزی شدید جان خود را از دست می‌دهد.

سرهنگ «حسین کهیایی» فرمانده پلیس آبادان در این‌باره اظهار داشت: عامل شلیک، برادر خشمگین وی بود که از صحنه حادثه گریخته و مأموران با شناسایی مخفیگاهش در روستا وی را در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ کهیایی در ادامه گفت: استفاده نادرست از تفنگ‌های شکاری که اکثر آنها دارای مجوز هستند، در ماه‌های گذشته بارها موجبات نارضایتی و مشکلات جبران‌ناپذیر شده که برای رفع این معضل نیاز به اهتمام همه مردم و مسئولان است.

سرهنگ کهیایی فرمانده پلیس آبادان ادامه داد: سلاح‌های شکاری درون شهر تبدیل به معضل شده‌اند که به دلیل فراوانی سلاح‌های نظامی و جنگی در کشور هم‌مرز و همسایه یعنی عراق این سلاح‌ها در این شهر نیز فراوان شده و در ساعات شبانه‌روز بارها در این شهر صدای تیراندازی به صورت رگباری و مسلسل به گوش می‌رسد و بارها شاهد این بودیم که به دلیل اختلافات برخی از عشایر یا شهروندان در خانه‌هایشان را با سلاح جنگی به رگبار می‌بندند .

شهروندان آبادانی امید دارند که دیگر  شاهدصدای تیراندازی توسط افراد غیر‌نظامی و شخصی نباشند و مسئولان امنیتی آبادان فکری اساسی برای معضل سلاح‌های جنگی درون این شهر مرزی کنند.

اخبار حوادث - ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------