یک کشته در سیل اصفهان



خور و بیابانک، فرخی، جندق و همچنین روستاهای چاه ملک و مصر دچار آبگرفتگی شدند که خوشبختانه برخی از خانه‌های این مناطق خالی از سکنه هستند، اما وسایل زندگی در آن‌ها وجود دارد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: به دنبال بارش‌های شب گذشته شهرهای خور و بیابانک، فرخی، جندق و همچنین روستاهای چاه ملک و مصر در استان اصفهان دچار آبگرفتگی شدند و متاسفانه یک نفر در روستای چاه‌ملک جان خود را از دست داد.

داریوش کریمی در گفت‌و‌گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به بارش‌های روز و شب گذشته در شرق و شمال شرقی استان اصفهان مشکلاتی از جمله آبگرفتگی و مسدود شدن برخی جاده‌ها اتفاق افتاده است.

وی افزود: خور و بیابانک، فرخی، جندق و همچنین روستاهای چاه ملک و مصر دچار آبگرفتگی شدند که خوشبختانه برخی از خانه‌های این مناطق خالی از سکنه هستند، اما وسایل زندگی در آن‌ها وجود دارد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان ادامه داد: تعدادی از منازل مسکونی دچار تخریب شد و ساکنان منازلی که احتمال آسیب دیدن آن وجود داشت به مساجد و امامزاده‌ها منتقل شدند.

کریمی تصریح کرد: 200 نفر از مسافران و مردم نیز که در جاده جندق گرفتار شده بودند و یا در روستاهای اطراف زندگی می‌کردند نیز به مراکز مذهبی برای اسکان انتقال داده شدند و هم‌چنین شب گذشته دو اتوبوس و چند خودرو شخصی در جاده گرفتار شدند که به آن‌ها امدادرسانی شده است.

وی اظهار کرد: 16 نجات‌گر شامگاه گذشته مشغول به عملیات آبکشی و رفع مشکلات بودند هم‌چنین در هفته گذشته نیز به عشایر غرب استان نیز امدادرسانی شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به آب و هوای سال جاری که در خصوص آن نیز هشدار داده شده است مردم باید با دقت بیشتری از خانه خارج شوند.

 

اخبار حوادث - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------