وحشت مردم بخاطر سقوط جسد از آسمان +عکس



ساکنان حومه لندن از افتادن یک جسد از آسمان بسیار وحشت زده شدند.مسافری قاچاقی که به هواپیما چسبیده بود با منجمد شدن از ارتفاع هزاران فوتی سقوط کرد.

بدن این مرد قربانی که ظاهرا 30 ساله و اهل شمال آفریقا بوده است بر روی یک اتومبیل پارک شده در یکی از محله های لوکس نشین لندن پیدا شد.

 

اخبار,اخبار حوادث ,قتل

 
کارشناسان حمل و نقل هوایی می گویند که احتمالا او قبل از برخورد با زمین مرده بود و دلیل مرگ او سرمای زیاد ناشی از ارتفاعات بالا می باشد. آنها بر این اعتقادنند که بدن این فرد هنگام فرود آمدن از شاسی هواپیما جدا شده و سقوط کرده است. ساکنان خیابان مورتالکه که 10 مایل با فرودگاه فاصله دارد پس از شنیدن صدای شدید برخود جسد به اتومبیل پارک شده بسیار وحشت زده شدند.
 
بیلی واتسون که در رو به روی محل برخورد جسد زندگی می کند می گوید: بسیار غیر قابل باور بود، من آن جسد را که در حال سقوط بود دیدم که داشت میچرخید و ارتفاعش کم میشد و به ماشین برخورد کرد.

از برخورد این جسد به زمین استخری از خون تشکیل شده که از سرش جاری شده بود. یکی از زنان ساکن آن محله میگوید: بسیار تکان دهنده بود و چندین ساعت خون ناشی از جسد در خیابان جریان داشتند.
 
ریچارد تیلور از سازمان هواپیمایی کشوری اذعان داشت: بعید است که این شخص قبل از برخورد به زمین زنده بوده باشد، زیرا چندین ساعت در دمای منفی 40 درجه فارانهایت زیر صفر قرار داشته است.

اخبار حوادث - شفاف

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------