قتل یک ایرانی در ژاپن



پلیس ژاپن با استناد به مدارک به دست آمده، احتمال ارتباط این پرونده با موضوع قاچاق مواد مخدر را مطرح کرده است.

پلیس ژاپن اعلام کرد: یک ایرانی بدست چند مهاجم که فارسی حرف می زدند بر اثر ضربات متعدد چاقو در شهر ناگویای این کشور کشته شد.
 
به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری «کیودو»، براساس اعلام پلیس، این مرد 27 ساله که سه روز پیش در نزاعی خیابانی مورد اصابت شی تیز قرار گرفت بود، پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد.

مقتول هیچ سابقه ای در اداره مهاجرت ژاپن نداشته است و به نظر می رسد از مسیرهای غیرقانونی ، وارد این کشور شده باشد.

پلیس ژاپن با استناد به مدارک به دست آمده، احتمال ارتباط این پرونده با موضوع قاچاق مواد مخدر را مطرح کرده است.

مقتول ساعت 1.30 بامداد یکشنبه در دو کیلومتری جنوب شرق ایستگاه راه آهن «ناگویا» در خودرو خود مورد حمله پنج یا شش مرد نقاب دار مسلح قرار گرفت.

تصاویر ضبط شده توسط یکی از ساکنان این منطقه نشان می دهد که مهاجمان در حین درگیری به زبان فارسی گویش داشته اند و با استفاده از سه دستگاه خودرو راه خودروی مقتول را سد و او را مجبور به توقف کردند.

در این ویدئوی ضبط شده نشان داده می شود که با گذشت پنج دقیقه از وقوع این حادثه، این افراد بار دیگر به محل حادثه بازگشته و داخل خودرو مقتول را جست و جو کرده اند.

دراین ویدئو، نشان داده می شود که مقتول پیش از توقف شی سیاه را به بیرون پرتاب کرده که براساس گزارش پلیس، شی مزبور کیسه ای سیاه رنگ حاوی 40 عدد سرنگ استفاده نشده بود.
به گفته پلیس ژاپن، یکی از خودروهای مهاجمان با پلاک استان «میه» ژاپن در داخل شهرناگویا کشف شده است.

طبق تحقیقات پلیس ژاپن اسناد مالکیت هر سه خودرو مهاجمان بارها و بدون ثبت رسمی نقل و انتقال شده و این موضوع ردیابی این افراد را با مشکل مواجه کرده است.

بنابر این گزارش، نزدیک به 10 هزارایرانی به صورت قانونی وغیرقانونی در ژاپن اقامت دارند که بیشتر این افراد اواسط دهه شصت و اوایل دهه هفتاد خورشیدی به این کشور مهاجرت کرده اند.

 

اخبار حوادث - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------