قتل آنلاین دوست اینترنتی/ سهل‌انگاری پلیس به قیمت جان پسر نوجوان تمام شد+ تصاویر



جوان 19 ساله دوست اینترنتی 14 ساله‌اش را به قتل رساند.

"دنیس" 19 ساله هم بازی اینترنتی "بِرِک بندر" 14 ساله را پس از فریب او به قتل رساند.

3 سال پیش دنیس، بِرِک را به مرگ تهدید کرده‌بود و او را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد. در آن زمان مادر بِرِک به پلیس مراجعه کرد و اسم و آدرس دنیس را به پلیس داد، اما پلیس هیچ اقدامی نکرد.

 

اخبار,اخبار حوادث,قتل عمد

 
دنیس و بِرِک هر دو دوستان اینترنتی بودند که در یک بازی آنلاین در یک تیم قرار داشتند اما پس از مدتی به علت اختلافاتی تیم فروپاشید، اما بِرِک و دنیس هم‌چنان با هم  در ارتباط بودند. تا اینکه یک روز دنیس، بِرِک را فریب می‌دهد و از او می‌خواهد به خانۀ او بیاید.

 

اخبار,اخبار حوادث,قتل عمد

 
پس از رفتن بِرِک به خانۀ او، دنیس به شدت بِرِک را آزار می‌دهد و در نهایت با چاقو به گردن او می‌زند. دنیس پس از کشتن بِرِک از او عکس گرفته و آن را برای تمام هم‌ تیمی‌های قبلی‌شان می‌فرستد. آن‌ها که باور نمی‌کردند بِرِک اینچنین کشته شده باشد با خواهر و برادر 3 قلوی بِرِک تماس گرفته و حقیقت را جویا می‌شوند. بدین صورت بود که خواهر و برادر بِرِک با  دیدن عکس جسد برادرشان، سریع‌تر از والدین‌شان به مرگ بِرِک پی می‌برند.

 

اخبار,اخبار حوادث,قتل عمد

 
در حال حاضر مادر بِرِک، پلیس را مقصر اصلی این ماجرا می‌داند، چرا که اگر همان موقع به شکایت مادر رسیدگی می‌کردند، اکنون فرزندش زنده بود. در پی این محاکمه دنیس هم به حبس ابد محکوم شده‌است.  

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------