متهم اسیدپاشی در بازار تهران دستگیر شد



مرد معتادی که اقدام به ریختن اسید روی بدن یکی از کسبه بازار تهران کرده بود دستگیر شد.

25 فروردین ماه امسال ساعت 14:30 دقیقه وقوع یک حادثه اسیدپاشی به کلانتری 113 بازار اعلام می‌شود.

با حضور مأموران در محل حادثه واقع در خیابان خیام، بازار آل یاسین، پاساژ شریف یک کارگر باربر 40 ساله به نام داریوش، از اهالی استان ایلام که اقدام به ریختن ماده‌ای شبیه اسید روی بدن مدیر پاساژ کرده بود از سوی مأموران دستگیر شد.

شاکی که یک مرد 43 ساله است در اظهارات خود به مأموران، گفت: داخل مغازه بودم که ناگهان متهم شیشه مغازه را شکست و وارد شد و سپس یک ظرف پلاستیکی کوچک محتوی اسید را سمت من پاشید که از ناحیه صورت و اعضاء بدن و چشم چپ دچار صدمه شدید شدم.

وی ادامه داد: متهم اعتیاد به شیشه داشت و کسبه از من خواسته بودند که اجازه کار در پاساژ را به او ندهم، سر همین مسأله قبلاً هم با من درگیر شده بود.

متهم نیز در بازجویی خود در مرجع انتظامی و دادسرا مدعی شد که شاکی زیر پوست وی ماده‌ای روغنی تزریق کرده که در تمام بدنش دور میزند، تمام حرف‌های وی را شنود و حرکاتش را کنترل می‌کند، متهم چنین ادعا می‌کند که وقتی یک حرفی می‌زند یا فحشی می‌دهد این حرف مداوم در گوش وی تکرار می‌شود و حدود سه سال است که ادامه دارد و خواب را از او گرفته و به همین علت دست به این کار زده است.

متهم در اظهارات خود در برابر بازپرس احمدبیگی مدعی شده که آن مایع اسید نبوده و جوهر نمک بوده است.

با تفهیم اتهام اسیدپاشی از سوی بازپرس احمدبیگی و صدور قرار بازداشت موقت، متهم به اداره 16 آگاهی تحویل داده شد، همچنین از آنجایی که احتمال آن می‌رفت که متهم از نظر روانی بیمار باشد جهت بررسی وضعیت روانی به پزشکی قانونی اعزام شد.

 

اخبار حوادث - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------