آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

اعضای باند سارقان طلافروشی‌های کشور در اصفهان دستگیر شدند



اخبار ,اخبار حوادث ,سرقت از طلا فروشی

 

اخبار حوادث - اعضای باند سارقان طلافروشی‌های کشور در اصفهان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار استان اصفهان از دستگیری اعضای باند چهارنفره‌ای که با استفاده از شیوه‌ کش و روزنی اقدام به سرقت از طلافروشی‌های چندین شهر کشور کرده بودند خبرداد.

سرهنگ ناصر بیگلری اظهار داشت: آبان ماه سال جاری گزارش یک مورد سرقت از طلافروشی با شیوه کش و روزنی توسط یک باند چهارنفره شامل دو مرد و دو زن به مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان ارائه شد.

وی گفت: پس از این گزارش بلافاصله ماموران در محل حاضر و با استفاده از دوربین‌های مداربسته و دریافت اطلاعات لازم از مالباخته تصاویر و مشخصات ظاهری سارقان را به دست آورده و تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز کردند.

بیگلری تصریح کرد: سرانجام پس از دوماه کار شبانه‌روزی و اقدامات ویژه پلیسی و وقوع سرقتی دیگر توسط این باند در یکی از طلافروشی‌های سطح شهر مأموران موفق شدند در عملیاتی سرکرده این باند را شناسایی و دستگیر کنند و سه متهم دیگر که با یک دستگاه خودروی سواری تیبا از صحنه گریخته بودند را با همکاری ماموران انتظامی شهرستان نجف آباد و کمتر از دو ساعت دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کنند.

وی با بیان اینکه متهمان دارای 20 فقره سابقه سرقت و محکومیت زندان بودند، گفت: سارقان در تحقیقات صورت گرفته به بیش از 25 فقره سرقت از طلافروشی ها با شیوه کش و روزنی در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، کرج ، قم و اراک اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار استان اصفهان در خصوص نحوه سرقت گفت: متهمان به اتفاق یکدیگر وارد مغازه طلافروشی شده و جهت انتخاب و خرید طلا از فروشنده تقاضای سینی انگشتر طلا را می‌کردند و هنگامی که فروشنده سینی طلا را در اختیارشان می‌گذاشت دو متهم مرد پرونده با فروشنده مشغول حرف زدن می‌شدند و در یک لحظه متهمان زن اقدام به جابجا کردن سینی طلاهای بدل بجای اصل کرده و به سرعت هر چهار نفر از مغازه خارج شده و از صحنه متواری می‌شدند. 

اخبار حوادث - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------