اجساد این قهرمان ایتالیایی بایک زن ناشناس در اتومبیلش پیدا شد



اخبار ,اخبار حوادث ,مرگ راننده قهرمان فرمول یک

 

اخبار حوادث - مرگ اسرارآمیز راننده قهرمان فرمول یک
اجساد این قهرمان ایتالیایی بایک زن ناشناس در اتومبیلش پیدا شد

قهرمان ایتالیایی فرمول یک در تصادف مرگبار اتومبیل کشته شد.

جسد «مارونه پانه» 50 ساله داخل خودرویش در کانال آب خفه شده بود و زن ناشناسی نیز در خودرویش پیدا شد که او هم جان سپرده بود. پلیس هنوز گزارش دقیقی از علت این حادثه منتشر نکرده اما انحراف از مسیر به علت سرعت زیاد دلیل اصلی وقوع این حادثه عنوان شده است.


مارونه پانه که به خاطر بدلکاری در فیلم «شتاب» اثر «ران‌هاوارد» شهرت بیشتری پیدا کرده بود، از سال گذشته و پس از مرگ همسرش به دلیل ابتلا به افسردگی تحت درمان قرار داشت و در این مدت با پدر و مادرش زندگی می‌کرد.


خبر ناپدیدشدن این راننده قهرمان را اواسط هفته گذشته به پلیس ایتالیا گزارش داده بودند و جست‌وجوی گسترده‌ای در منطقه آغاز شده بود. در حال حاضر اجساد مارونه پانه و زن ناشناس به پزشکی قانونی انتقال یافته و سخنگوی پلیس هرگونه اظهارنظر درباره این واقعه مرگبار را به بعد از مشخص شدن نتیجه کالبدشکافی موکول کرده است.


مارونه پانه چهار ماه پس از مرگ «سین ادواردز» راننده انگلیسی مقیم استرالیا در حادثه رانندگی، دومین قربانی فرمول یک در سال جاری است.


پانه در سال‌های 2008 و 2012 در رقابت‌های فرمول یک به قهرمانی رسید و توانست نام خود را در این رقابت‌ها ماندگار کند. مسئولان برگزارکننده گرندپری کلاسیک با انتشار بیانیه‌ای ضمن ابراز تأسف از مرگ این راننده با خانواده‌اش ابراز همدردی کردند.

اخبار حوادث - شبکه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------