جزئیاتی از یک پرونده؛ قتل فجیع هوو با ضربات متعدد چاقو و ساطور



اخبار ,اخبار حوادث ,قتل عمد

 

اخبار حوادث - جزئیاتی از یک پرونده؛
قتل فجیع هوو با ضربات متعدد چاقو و ساطور/تحقیقات همچنان ادامه دارد

زنی که پس از بریدن گلوی هوویش چاقو را در گلوی وی فرو برد و با ساطور صورتش را پاره کرد، توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، چند روز پیش زنی به دلیل انتقامجویی در یک فرصت مناسب هوویش را در خانه به طرز فجیعی به قتل رساند.
 
این زن جنایتکار زمانی که با هووی خود در خانه تنها بود با نقشه قبلی ابتدا با چاقو گردنش را برید سپس در ضربه دیگر چاقو را در حلقش فرو کرد و پس از آن هم ضربات متعدد دیگری به وی زد، اما چون احتمال می داد هووییش زنده باشد با ساطوری که از آشپزخانه برداشته بود ضریات متعدد دیگری را به بدن و صورت این زن قربانی وارد ساخت.
 
رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی نیز در تشریح جزییات پرونده و دستگیری متهم گفت: در تاریخ6 بهمن ماه امسال وقوع جنایت در بولوار رسالت 57 به پلیس گزارش شد که کارآگاهان اداره جنایی به همراه قاضی ویژه قتل عمد عازم محل قتل شدند. 
 
سرهنگ کارآگاه حسین بیدمشکی افزود: در همان مراحل اولیه و با توجه به اظهارات هووی مقتول و این که لوازمی از خانه به جز گوشی تلفن سرقت نشده بود مشخص شد که جنایت توسط فردی آشنا رخ داده است چرا که درهای منزل نیز باز بود و یا با کلید باز شده بود. 
 
وی ادامه داد: به همین دلیل و با دستور قضایی هووی مقتول دستگیر شد و مورد بازجویی قرار گرفت اما او ادعا کرد آن روز صبح پس از رفتن همسرم من هم برای خرید بیرون رفتم. ظهر که بازگشتم با جسد خون آلود هوویم روبه رو شدم و موضوع را به پلیس گزارش دادم. اما وقتی منزل این زن مورد بازرسی قرار گرفت لکه خون بسیار اندکی روی لیف حمام توجه کارآگاهان را جلب کرد. این درحالی بود که لکه قرمزرنگی هم روی گوشی تلفن هوو به چشم می خورد.
 
این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: آزمایش های انجام شده و همچنین تحقیقات میدانی پلیس مشخص کرد که متهم فقط تا منزل مادرش رفته است و در مکان های مورد ادعا حضور نداشته است بدین ترتیب وقتی اسناد و مدارک جمع آوری شد وی چاره ای جز اعتراف ندید و قتل هوویش را پذیرفت. 
 
سرهنگ بیدمشکی تصریح کرد: تحقیقات پلیس برای کشف زوایای پنهان این پرونده جنایی همچنان ادامه دارد. 

اخبار حوادث -باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------