دستگیری عاملان درگیری شامگاه جمعه در اراک+عکس



اخبار,اخبار حوادث ,اراذل و اوباش

 

اخبار حوادث - دستگیری عاملان درگیری شامگاه جمعه در اراک+عکس

10 نفر از اراذل و اوباشي كه با عربده كشي اقدام به سلب آسايش اهالي يك مجتمع مسكوني در اراك كرده بودند، در طرح عملياتي پليس دستگير و روانه زندان شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در حوالي ساعت 22 شب بيست و پنجم بهمن سال جاري گزارشاتي مبني بر عربده كشي، درگيري و استفاده از سلاح سرد از سوی افرادي در مقابل يك مجتمع مسكوني در يكي از محلات شهر اراك به مركز فوريت‌هاي پليس 110 شهرستان اعلام شد.

با اعلام اين گزارش بلافاصله گروهی از مأموران انتظامي به محل اعزام كه در بررسي‌هاي اوليه مشخص شد تعدادي اراذل و اوباش با يكي از دوستان خود كه در يك مجتمع مسكوني زندگي مي كرده اختلاف داشته و دسته‌جمعي به محل رفته و با ايجاد عربده كشي و استفاده از سلاح سرد و شكستن برخي شيشه‌هاي مجتمع در محل ايجاد رعب و وحشت نموده و نظم ساكنان را بر هم زده‌اند كه با رويت مأموران از محل متواري شده‌اند.

بنابراين گزارش با توجه به حساسيت موضوع بلافاصله پرونده تشكيل شده براي بررسي دقيق به پليس امنيت عمومي استان ارسال و گروهی مجرب از مأموران اطلاعات اين فرماندهي تحقيقات خود را در اين خصوص شروع كردند.

بعد از گذشت 24 ساعت مأموران توانستند 10 نفر از اراذل و اوباشي كه در محل حضور داشته را شناسايي و در عمليات هايي جداگانه دستگير و به يگان انتظامي انتقال دهند.

در بازرسي از منازل اين افراد كه اغلب آنها داراي سوابق متعدد شرارت و درگيري بودند، تعدادي سلاح سرد، مشروبات الكلي، مواد مخدر و اقلام غيرفرهنگي كشف شد و متهمان نيز با تشكيل پرونده به دستگاه قضايي معرفي شدند.

شايان ذكر است دستگيري اين افراد بازتاب بسيار مثبتي از عملكرد سريع پليس و برخورد قاطع با مخلان نظم و امنيت اجتماعي در نزد اهالي محل به همراه داشته و تماس هاي متعددي مبني بر تقدير و تشكر از ماموران انتظامي در اجراي قاطع اين عمليات به اين پايگاه خبري ارسال شد.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------