مرد شیشه‌ای همسرش را گروگان گرفت/توهم رابطه نامشروع دردسر ساز شد+عکس



اخبار ,اخبار حوادث ,رابطه نامشروع

 

اخبار حوادث - مرد شیشه‌ای همسرش را گروگان گرفت/توهم رابطه نامشروع دردسر ساز شد+عکس

مرد شیشه‌ای که به دلیل توهم همسرش را گروگانگیر گرفته بود و قصد کشتن وی را داشت با تلاش سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت بدون هیچگونه درگیری دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت 08:30 روز گذشته حسب اعلام مرکز پیام مبنی بر یک فقره گروگانگیری در آدرس بزرگراه رسالت، فروشگاه صنایع دستی بلافاصله واحد گشت 110 در محل حاضر و ضمن تایید گروگانگیری با سلاح گرم و با عنایت به حساسیت موضوع بلافاصله سرگرد حسن نورآبادی رییس کلانتری 147گلبرگ به همراه معاونین در محل حاضر و ابتدای ‏امر در خصوص پاکسازی و متفرق نمودن افراد غیر مسئول از موقعیت اقدام کردند.
 
با توجه به اینکه فرد گروگانگیر میز بزرگی را جلوی درب ‏ورودی قرار داده بود تا افراد به راحتی نتوانند وارد مغازه شوند رئیس کلانتری جلوی درب با فرد ‏گروگانگیر که خود را "ناصر" معرفی نمود با آرامش و خونسردی شروع به صحبت و ‏آرام نمودن نامبرده نمود.
 
کلانتر گلبرگ ابتدا حدود نیم ساعت به حرفهای وی گوش داده که مرد گروگانگیر ‏علت این عمل را اختلاف خانوادگی و بحث رابطه نامشروع خانم خود با فردی از ‏همکارانش اعلام نمود.
 
به دنبال این موضوع و به دلیل در خطر بودن جان زن جوان سریعا سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت سرهنگ علی احمد نادری در محل حاضر و پس از چند دقیقه مذاکره با مرد گروگانگیر توانست وی را بدون هیچگونه درگیری خلع سلاح کرده، بازداشت نماید.
 
ماموران پس از ضبط اسلحه شاه کش و چاقو گروگانگیر هر دو تن را به کلانتری برده و مرد گروگانگیر در بازجویی‌های اولیه خود گفت: مدت 2 ماه است که با همسرم اختلاف و وی  از ورود من به منزل ‏جلوگیری می کند و هم اکنون من در منزل پدری خودم زندگی می کنم و از زمانی که کلیه اموال خودم را به ‏نام وی زدم سر ناسازگاری برداشته و احساس می کنم با فردی ارتباط دارد به همین منظور اسلحه ایی تهیه و قصد انتقام و برگرداندن اموالم را داشتم.
 
در ادامه از همسر متهم بازجویی شد که وی اظهار داشت: شوهرم اعتیاد به شیشه و ‏تریاک دارد و امروز زمانی که من برای خرید به آن مکان آمده بودم، وارد مغازه شده و اسلحه و چاقویی را به سمت من گرفت و شروع به فریاد ‏زدن نمود که اگر کسی در این موقعیت جمع شود ‏من را می کشد و مداوم مرا تهدید می کرد که با حضور پلیس نجات پیدا کردم.
 
همچنین زن جوان گفت: بنده از شوهرم چندین بار شکایت کرده ام ‏و پرونده های آن در کلانتری 128 تهران نو مفتوح می باشد. 
 
 سرهنگ علی احمد نادری درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی فرستاده می‌شود. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------