1450 مورد زورگیری و کیف قاپی دو شرور در پایتخت! (+عکس)



اخبار حوادث - 1450 مورد زورگیری و کیف قاپی دو شرور در پایتخت! (+عکس)

به دلیل حساسیت موضوع کارآگاهان کلانتری مولوی به دستور رئیس کلانتری یک گروه ویژه جهت شناسایی و دستگیری این دو متهم جوان تشکیل دادند.

دو جوان شرور پایتخت به اتهام هزار و 450 مورد زورگیری و کیف قاپی توسط ماموران کلانتری مولوی تهران در حین شرب خمر دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت 23 دوم بهمن ماه یک مورد عربده کشی و تخریب خودروهای سواری در خیابان مولوی توسط راکب و ترک‌نشین یک دستگاه موتورسیکلت به کلانتری مولوی اعلام شد.
 
ماموران کلانتری سریعا در محل حاضر شده و مشاهده کردند دقایقی پیش دو جوان شرور پس از تخریب خودروهای عبوری و پارک شده و ایجاد ناامنی در محل قبل از رسیدن ماموران متواری شدند.

اخبار ,اخبار حوادث ,زورگیری


به دلیل حساسیت موضوع کارآگاهان کلانتری مولوی به دستور رئیس کلانتری یک گروه ویژه جهت شناسایی و دستگیری این دو متهم جوان تشکیل دادند.
 
پس از ساعت‌ها بررسی و تحقیقات ماموران دریافتند این دو پسر شرور که عضو بزرگترین باند کیف قاپی و زورگیری در پایتخت هستند و در حال حاضر نیز تحت تعقیب اداره 18 پلیس گاهی تهران بزرگ به اتهام هزار و 450 مورد می‌باشند، هم اکنون در یک مغازه سوپرمارکتی درحال شرب خمر هستند.
 
در ادامه ماموران تخصصی کلانتری به سمت محل مورد نظر اعزام و طی یک اقدام ضربتی توانستند دو متهم را در داخل مغازه دستگیر و تحت‌الحفظ به کلانتری انتقال دهند.

 

اخبار ,اخبار حوادث ,زورگیری


سرهنگ سیف‌الله نوایی کلانتر مولوی در این باره گفت: بنا به دستور قضایی این دو متهم جهت بررسی بیشتر و کشف سایر جرایم در اختیار کلانتری مولوی می‌باشند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل گسترده بودن فعالیت این دو کیف قاپ و بیشتر شدن مالباختگان از پایتخت نشینان تقاضا می‌شود چنانچه در چند هفته گذشته در محدوده مرکزی و جنوبی تهران از آنان کیف قاپی و یا زورگیری صورت گرفته است به اداره 18 پلیس آگاهی تهران بزرگ جهت شناسایی متهمان اقدام نمایند.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------