آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

پافشاری قربانی اسیدپاشی به قصاص عضو



اخبار,اخبار حوادث , قربانی اسیدپاشی

 

اخبار حوادث - پافشاری قربانی اسیدپاشی به قصاص عضو

وکیل‌مدافع معصومه عطایی گفت که امروز آخرین جلسه رسیدگی به پرونده موکلش برگزار شد و وی همانند گذشته بر قصاص عضو برای دو چشم و درخواست دیه تاکید دارد.

عبدالصمد خرمشاهی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد جزئیات سومین جلسه دادگاه معصومه عطایی به عنوان یکی دیگر از قربانیان اسیدپاشی که صبح دوشنبه در شعبه 17 دادگاه کیفری استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: در دادنامه‌ صادره از سوی شعبه 17 دادگاه کیفری استان اصفهان، بر قصاص عضو متهم (پدرشوهر سابق معصومه عطایی) اشاره شده بود که دیوان عالی کشور به دلیل کامل نبودن تحقیقات دادنامه را نقض کرد.

وی ادامه داد: در جلسات قبل یکی از مواردی که متهم به آن اعتراض داشت نبود موکلم در جلسات دادگاه بود و در این راستا پدرشوهر معصومه عطایی مدعی بود که موکلم بینایی خود را از دست نداده و به همین دلیل در جلسات دادگاه حاضر نمی‌شود. در حالی که دلیل عدم شرکت وی در جلسات قبلی دادگاه، تحت درمان قرار داشتن موکل بود.

خرمشاهی تاکید کرد: مطابق نظر و تایید پزشکان موکلم بینایی هر دو چشم خود را به طور کامل از دست داده است.

این وکیل دادگستری ادامه داد: دفاعیاتی که امروز متهم بیان کرد قابل قبول نبود؛ زیرا وی عنوان می‌کرد که می‌خواستم اسید را در خیابان بریزم، اما اشتباهی به صورت عروس سابقم ریخته شد. این در حالیست که این قبیل دفاعیات ارزش حقوقی ندارد.

خرمشاهی تصریح کرد: در جرائمی مانند اسیدپاشی قصد در خود عمل مستتر است. کسی که از قبل اسید تهیه کرده و به دروغ به موکل گفته است چشمانت را ببند تا به تو هدیه‌ای بدهم و به محض بسته شدن چشمان معصومه اسید را به روی صورت او می‌ریزد قطعا عملی که مرتکب آن شده از روی عمد بوده است.

وکیل مدافع این قربانی اسیدپاشی با بیان اینکه امروز آخرین دفاعیات از متهم اخذ شد، اظهار کرد: موکلم همانند گذشته تقاضای قصاص عضو برای دو چشم و دیه را دارد و طبق قانون ظرف یک هفته دیگر حکم صادر خواهد شد.

 در شهریور ماه سال 89 پدرشوهر معصومه عطایی به دلیل اینکه وی از شوهرش جدا شده بود و اصرار داشت که معصومه به زندگی برگردد اما قربانی اسیدپاشی درخواست پدرشوهرش را قبول نکرد، بر روی صورتش اسید پاشید.
اخبار حوادث - ایسنا

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------