صحنه‌سازی برای قتل دوست در بیابان



اخبار,اخبار حوادث,قتل عمد

 

اخبار حوادث - متهم، خودرو را با مقتول به آتش کشید
صحنه‌سازی برای قتل دوست در بیابان

مردی که به طمع به دست آوردن پول، دوست قدیمی‌اش را در بیابان‌های شهرستان سلماس استان آذربایجان‌غربی به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی در این باره به جام جم گفت: در یکی از روز های بهمن، فردی در بیابان های اطراف شهر سلماس با دیدن خودروی سوخته ای که از آن دود مشاهده می شد، با دیدن جسد سوخته مردی که درون خودرو قرار داشت، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع داد.

دقایقی پس از این تماس، ماموران با حضور در محل موضوع را به بازپرس جنایی گزارش کردند و با انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیق برای کشف هویت مقتول آغاز شد.

سرهنگ النقی پور افزود: با شروع تحقیقات، ماموران متوجه شدند عامل جنایت پس از قتل، خودرو را آتش زده تا هویت مقتول شناسایی نشود.

وی تصریح کرد: در حالی که تحقیق در این زمینه ادامه داشت، ماموران با بررسی پرونده افراد گمشده هویت مقتول را شناسایی کردند.

با تحقیق از همسر مقتول وی عنوان کرد، شوهرش در حالی که پول زیادی همراه داشت خانه را ترک و عنوان کرد با یکی از دوستان قدیمی اش برای انجام کاری قصد خارج شدن از شهر سلماس را دارند.

رئیس پلیس آگاهی استان آذر بایجان غربی افزود: با به دست آمدن این سرنخ، ماموران با احضار این فرد تحقیق از او را آغاز کردند.

وی گفت: اطلاعی از سرنوشت دوستش ندارد، اما در ادامه و با دیدن دلایل و مدارک پلیس زبان به اعتراف گشود و به جنایت اعتراف کرد.

متهم گفت: وقتی متوجه شدم دوستم مقدار زیادی پول دارد او را به بهانه ای به خارج از شهر کشانده و پس از درگیری او را خفه کرده و با سرقت پول هایش جسد را همراه با خودروی وی آتش زدم.

با اعتراف متهم به قتل، دستور بازسازی صحنه جنایت صادر و متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.
اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------