آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

مرگ ناگهانی"ستاره فضای مجازی"9 میلیون نفر را به سوگ نشاند+عکس



اخبار,اخبار حوادث ,ستاره فضای مجازی

 

اخبار حوادث - کودکی که دنیا را محسور خود کرد؛
مرگ ناگهانی"ستاره فضای مجازی"9 میلیون نفر را به سوگ نشاند+عکس

پدر ومادری که هفته گذشته با ارسال ویدیویی به یوتیوب بیش از 9 میلیون کاربر اینترنتی را مجذوب بازی دو کودک خود کرده بودند اکنون سوگوار مرگ ناگهانی کودک یک ساله خود هستند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشتیدپرس،در پی ابتلا به یک بیماری در ظاهر شبیه به سرماخوردگی والدین پسر بچه یک ساله با به کارگیری درمان‌های خانگی و مصرف داروهای معمول برای سرماخوردگی با مرگ کودک یک ساله خود به سوگ نشستند.

در پی کالبدشکافی این کودک یک ساله مرگ وی در اثر حمله نوعی ویروس که با علایم ظاهری سرماخوردگی است که باعث تپش قلب می‌شود، اعلام شد.

ویدیویی منتشر شده از جانب والدین این کودک 3ساله با عنوان"چه کسی رو بیشتر دوست داری" در یوتیوب منتشر شد و مضمون آن رقابتی بین پدر و مادر کودک نوپایی بود که هر یک با گفتن جملات و وعده‌های هدایا کودک را به طرف خود می‌کشاندند و درنهایت با پریدن در آغوش مادر در مقابل خنده‌های خواهر بزرگترش به این رقابت بامزه پایان داده شد.

این رقات و بازی کودکانه این خواهر و برادر به قدری معصومانه و زیبا بود که بیش از 9 میلیون کاربر اینترنت را محو تماشای خود کرد. همچنین این کلیپ هزارن بار توسط دوستدارن بازی کودکان به اشتراک گذاشته شد.

در نهایت این بازدید‌ها تمام نشده بود که این ستاره یوتیوب با مرگ ناگهانی خود میلیون‌ها بیننده این کلیپ تصویری را به همراه والدین خود در سوگ نشاند.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------