بازداشت "زن خفت گير" در ايستگاه مترو



اخبار,اخبار حوادث , زن خفت گير

 

اخبار حوادث - فرمانده يگان امداد پليس پايتخت خبر داد:
بازداشت "زن خفت گير" در ايستگاه مترو

سردار "حميد هداوند" صبح امروز از دستگيري يك زن خفت گير در ايستگاه مترو خبر داد و افزود: اين متهم هنگام درگيري با مالباخته شناسايي و دستگير شد.

سردار "حميد هداوند" امروز در گفتگو باشگاه خبرنگاران از دستگيري يك زن خفت گير در محدوده مترو شهرري خبر داد و به تشريح جزييات پرونده اين متهم و نحوه دستگيري وي پرداخت .

اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت: عصر روز گذشته دوشنبه پنجم اسفند ماه سال جاري ماموران گشت انتظامي يگان امداد هنگام گشتزني در محدوده مذكور بودند كه متوجه درگيري دو زن شدند كه بلافاصله براي بررسي موضوع وارد عمل شده و به آنها نزديك شدند.

وي افزود: يكي از طرفين دعوا كه زن جواني بود به محض مشاهده پليس متواري شد كه با سرعت عمل به موقع پليس وي را دستگير و به محل بازگرداند.

فرمانده يگان امداد پايتخت اضافه کرد: در اين هنگام فردي كه بعداً خود را " اكرم " ناميد به ماموران گفت دقايقي پيش زمانيكه قصد رفتن به داخل ايستگاه مترو را داشتم اين زن از پشت من را گرفت و قصد سرقت انگشتر و گردنبندم را داشت كه با او درگير شدم. 
 
سردار هداوند در خاتمه تصريح كرد: در بازرسي از متهم كه " فاطمه " نام داشت و يكي از اتباع افاغنه بود گردنبند و انگشتر متهم و دو دستگاه تلفن همراه كشف شد ماموران متهم را به همراه اموال مكشوفه و شاكي براي تكميل پرونده و تحقيقات بيشتر در خصوص جرايم احتمالي ديگر به كلانتري131 شهرري انتقال دادند.  

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------