گرداندن "اوباش خطرناک ورامین" در سطح شهر+تصاویر



اخبار حوادث - گرداندن "اوباش خطرناک ورامین" در سطح شهر+تصاویر

یکی از اراذل و اوباش سابقه دار شهرستان پیشوا برابر دستور مقام محترم قضائی و با حضور مسئولان قضایی و انتظامی این شهرستان در سطح شهر گردانده شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، یکی از اراذل و اوباش سابقه دار این شهرستان برابر دستور مقام محترم قضائی که دارای سابقه چاقوکشی ، تهدید ، اخلال در نظم عمومی ، درگیری و سرقت مسلحانه بود؛ با حضور مسئولان قضایی و انتظامی این شهرستان در سطح شهر گردانده شد.
 
سرهنگ "سلمان آدینه وند” ، در حاشیه گرداندن این اراذل و اوباش در سطح شهر ؛ گفت : پلیس ، در راستای تأمین امنیت، آرامش و آسایش شهروندان طرح های برخورد با اراذل و اوباش را در دستور کار خود قرار داده است.
 
این مقام انتظامی به اراذل و اوباش و کسانی که بخواهند با اقدامات خود امنیت مردم را بر هم بزنند هشدار داد :پلیس و دستگاه قضائی مصمم هستند در دور جدید برخورد ها با شدت هرچه بیشتر با مخلان امنیت به طور جد برخورد کند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا در خاتمه با اشاره به رضایت مردم از عملکرد مقتدرانه پلیس در برخورد با هنجار شکنان گفت:شهروندان در صورت برخورد با هرگونه ایجاد مزاحمت از سوی اراذل و اوباش و یا مشاهده مظاهر علنی فساد با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

 

اخبار,اخبار حوادث ,اراذل و اوباش

 

اخبار,اخبار حوادث ,اراذل و اوباش

 

اخبار,اخبار حوادث ,اراذل و اوباش

 

اخبار,اخبار حوادث ,اراذل و اوباش

 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------