دستگیری شکارچیان افراد سالمند در مازندران



اخبار حوادث - دستگیری شکارچیان افراد سالمند در مازندران

رئیس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری شکارچیان افراد سالمند در شمال کشور خبر داد.

سرهنگ عظیمی  اظهار داشت: چندی قبل زن سالمندی با مراجعه به پلیس آگاهی از دستبرد سارقان نقابدار به خانه اش خبر داد. این زن در شکایت خود مدعی شد، سه سارق نقابدار با عنوان مامور اداره برق وارد خانه او شده و با تهدید چاقو پول و طلاهایش را سرقت کرده اند.

پس از این شکایت و با توجه به حساسیت موضوع تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند.بررسی های پلیس نشان داد، سرقت ها از سوی اعضای یک باند حرفه ای صورت گرفته است.

وی افزود: در حالی که تحقیقات در این زمینه ادامه داشت، چند فقره سرقت دیگر به پلیس آگاهی اعلام شد. بررسی پرونده مشخص کرد، تمام سرقت ها از سوی اعضای یک باند صورت گرفته و دزدان برای شناسایی نشدن به صورت خود نقاب زده بودند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران خاطر نشان کرد: کارآگاهان برای شناسایی سارقان با کمک مالباختگان اقدام به بررسی شباهت ظاهری و لهجه دزدان با آلبوم مجرمان حرفه ای کرده و در این زمینه موفق به شناسایی سه سارق سابقه دار شدند.ماموران سپس راهی مخفیگاه متهمان شده و دریافتند آنها متواری شده اند.

عظیمی افزود: با شناسایی محل های سرقت تیم های نامحسوس در این مناطق فعال شد. سرانجام متهمان سوار بر دو دستگاه خودروی گرانقیمت شناسایی و دستگیر شدند. دزدان پس از انتقال به اداره آگاهی به چندین فقره سرقت اعتراف کردند. آنها در بازجویی ها گفتند؛ پس از شناسایی زنان و مردان سالمند که تنها زندگی می کنند، در پوشش مامور آب یا برق سراغشان رفته و سرقت های خود را انجام می دادیم.

وی در پایان گفت: متهمان پس از اعتراف به جرم خود روانه زندان شدند. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------