نخستین حادثه چهارشنبه سوری رخ داد: انفجار نارنجک



اخبار حوادث - نخستین حادثه چهارشنبه سوری رخ داد: انفجار نارنجک در دست پسر جوان

وی با اشاره به دود گرفتگی برادر 20 ساله این جوان نیز گفت: پس از تحویل وی به عوامل اورژانس وی به شکل سرپایی در محل مداوا شد.

مدیر حوزه یک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از انفجار نارنجک دست ساز در دست جوانی 25 ساله خبر داد.

مهدی رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت:‌ روز سه شنبه یک مورد حادثه انفجار نارنجک دستی به آتش نشانی مشهد اطلاع داده شد که آتش نشانان به محل اعلام شده واقع در قاسم آباد اعزام شدند.

وی ادامه با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد که جوان 25 ساله حین ساخت نارنجک دستی در خانه‌شان بوده که ناگهان این نارنجک منفجر شده و قسمت‌های مختلفی از بدن وی دچار سوختگی شدید شده است.

وی با بیان اینکه این انفجار سبب وقوع حریق و شکستن شیشه‌های این ساختمان نیز شده بود گفت: عوامل آتش نشانی این جوان 25 ساله را برای اعزام به بیمارستان به عوامل اورژانس تحویل داده و شعله‌های آتش در این ساختمان را مهار و اطفا کردند.

وی با اشاره به دود گرفتگی برادر 20 ساله این جوان نیز گفت: پس از تحویل وی به عوامل اورژانس وی به شکل سرپایی در محل مداوا شد.

مدیر حوزه یک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اشاره به وقوع این حادثه گفت: متاسفانه همه ساله با نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال شاهد وقوع چنین حوادثی در کشور هستیم که باید در این خصوص جوانان ضمن پرهیز از انجام چنین اقداماتی به این موضوع نیز توجه کنند که هر نوع حادثه‌ای برای خودشان یا دیگران غیرقابل جبران خواهد بود.

رضایی از خانواده‌ها نیز خواست نظارت بیشتری بر عملکرد و رفتار فرزندانشان داشته باشند. 

اخبار حوادث - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------