زورگیری‌های شوکری 2 دزد 19 ساله



اخبار,اخبار حوادث ,زورگیری‌

 

اخبار حوادث - زورگیری‌های شوکری 2 دزد 19 ساله

دزدان 19 ساله با شوکر به کمین در ایستگاه‌های متروی شمال تهران می‌نشستند تا به زورگیری دست بزنند.

ساعت 5/5 عصر 10 بهمن ماه مأموران کلانتری 124 قلهک هنگام گشتزنی در خیابان دولت نبش خیابان کشانی در نزدیکی ایستگاه مترو به دو جوان غیرعادی برخوردند و در بازرسی از آن‌ها یک شوکر برقی به دست آوردند.


همزمان با دستگیری این دو پسر مرموز، جوان دانشجویی خود را به گشت کلانتری رساند و گفت: این دو پسر دقایقی پیش با تهدید شوکر از من زورگیری کرده و تلفن همراه و پول‌هایم را به سرقت بردند.


با توجه به شگرد این دو زورگیر، با دستور بازپرس شعبه 6 دادسرای امور جنایی تهران مأموران اداره 5 پلیس آگاهی دست به بازجویی تخصصی از آنان زدند.


«امیر» و «حسین» 19 ساله به زورگیری از جوان دانشجو اعتراف کردند. امیر گفت: در اطراف ایستگاه‌های مترو بویژه متروی قلهک و میرداماد کمین می‌کردیم و پس از زورگیری بلافاصله خود را به ایستگاه مترو رسانده و با قطار پا به فرار می‌گذاشتیم.


حسین نیز گفت: یک روز امیر به من گفت راه خوبی برای پول درآوردن می‌شناسد و آن هم زورگیری است! من که مثل امیر بیکار بودم پیشنهادش را برای زورگیری پذیرفتم چون وسیله‌ای برای سرقت نداشتیم، تصمیم گرفتیم زورگیری‌هایمان را در اطراف ایستگاه‌های مترو بویژه در مناطق شمال شهر تهران انجام دهیم تا بتوانیم بلافاصله پس از سرقت، با قطار از محل دور شویم. روز دستگیری نیز پس از سرقت قصد رفتن داخل ایستگاه مترو را داشتیم که مأموران به ما مشکوک شده و هر دوی ما را دستگیر کردند.


بنابر این گزارش، با توجه به گستردگی زورگیری دو دزد شوکری، کسانی که در محدوده ایستگاه‌های مترو بویژه در مناطق شمال شهر تهران قربانی این سرقت‌ها شده‌اند برای شناسایی دو دزد می‌توانند به اداره 5 پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

اخبار حوادث - شبکه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------