آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

حرفه‌ای ترین سارق خودرو با نامزدش دستگیر شد



اخبار حوادث - حرفه‌ای ترین سارق خودرو با نامزدش دستگیر شد

سرگرد نورآبادی صبح امروز ضمن اشاره به دستگیری یک سارق حرفه ای خودرو در محدوده شرق تهران خبر داد و به تشریح جزییات پرونده این متهم پرداخت.

سرگرد حسن نورآبادی، رئیس کلانتری 147 گلبرگ صبح امروز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران از دستگیری یک سارق حرفه ای لوازم داخلی خودرو و خودرو در محدوده شرق تهران خبر داد و به تشریح جزییات پرونده این متهم پرداخت.

مدتی پیش با شکایت های شهروندان در خصوص سرقت های انجام شده از سوی یک سارق حرفه ای لوازم داخلی خودرو در محدوده شرق تهران خصوصا محدوده گلبرگ دستور شناسایی و بازداشت این متهم از سوی بازپرس شعبه 6 دادسرای ناحیه 4 رسالت، به کلانتری 147 گلبرگ ارسال شد و تیمی از ماموران تجسس کلانتری برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.

در تحقیقات انجام شده مشخص شد وی از حرفه‌ای ترین سارقان محدوده شرق تهران است که با سرقت‌های متعدد خود باعث شکایت‌های شهروندان شده است.

متعاقب این موضوع محل اختفای متهم در محدوده خیابان گلبرگ شناسایی شده و تیمی از ماموران شب گذشته با هماهنگی مقام قضایی به منزل این متهم واقع در نظام آباد اعزام شدند و به طور نامحسوس اقدام به پوشش اطلاعات و انتظامی منطقه کردند.

این اقدامات ادامه داشت تا اینکه ساعتی بعد متهم با یک دستگاه خودروی سواری نقره ای که آن نیز مورد شناسایی قرار گرفته بود به محل مراجعه کرد اما در همان لحظه متوجه حضور ماموران شده و سریعا از محل متواری شد و این امر به تعقیب وی از سوی ماموران انجامید.

سرگرد نورآبادی در تشریح این تعقیب و گریز دزد و پلیس گفت: پس از حدود 20 دقیقه تعقیب و گریز و عدم توجه متهم به دستور ایست پلیس یکی از افسران تجسس این یگان با رعایت کلیه قوانین قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک به سمت لاستیک خودرو کرد که متعاقب آن خودرو متوقف و سارق که سعی داشت با پای پیاده از محل بگریزد در کسری از ثانیه بازداشت شد.

متهم پس از بازداشت به کلانتری منتقل شد و طی بازجویی‌های انجام شده به ده‌ها جرایم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو و همچنین سرقت خودرو در محدوده مذکور اعتراف کرد و اعلام داشت که اموال مسروقه را در منزل نامزدش که در همان محله است پنهان کرده است.

بلافاصله با هماهنگی های انجام شده محل مذکور نیز شناسایی شد که متعاقب آن در منزل نامزد متهم نیز تعدادی تجهیزات و لوازم مسروقه شامل، پنج عدد باند، 2 دستگاه ساب و باکس، یک عدد آمپلی فایر، یک دستگاه ضبط مانیتوردار، 4 عدد سلاح سرد، 100 عدد کلید و سوییچ خودرو و بسیاری لوازم داخلی خودرو دیگر نیز کشف و ضبط شد و نامزد متهم نیز بازداشت شد که به همراه پرونده متهم برای رسیدگی بیشتر به دادسرای ناحیه چهار رسالت منتقل شدند. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------