آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

مفقود شدن 5 نفر بر اثر سیلاب در کرمان



اخبار حوادث - مفقود شدن 5 نفر بر اثر سیلاب در کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: پنج نفر در شهرستان عنبرآباد بر اثر بارندگی های شدید و جاری شدن سیلاب از دیروز تاکنون مفقود شده اند که نیروهای زمینی هلال احمر در تلاش برای پیدا کردن آن ها هستند.

ˈکاووس محمودیˈ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: درخواست اعزام بالگرد از کرمان به عنبرآباد برای یافتن این پنج نفر وجود داشت که به علت شرایط نامطلوب جوی امکان پرواز این بالگرد وجود ندارد.

وی ادامه داد: بر اساس تجربه سال های گذشته به احتمال زیاد راه ارتباطی این افراد با محیط اطراف به دلیل حضور در مناطق کوهستانی و پرداختن به کار کشاورزی، قطع شده و به همین دلیل اطرافیان آن ها از مفقودی این افراد خبر داده اند.

محمودی تصریح کرد: در سایر مناطق استان آبگرفتگی منازل و آسیب دیدگی جاده ها را شاهد هستیم که نیروهای فنی و امدادی هلال احمر در حال فعالیت و کمک رسانی در این مناطق بویژه فاریاب، کهنوج، قلعه گنج، رودبار و عنبرآباد در جنوب استان هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: همچنین عشایر منطقه ساردوئیه و عده ای در تونل سیرچ نیاز به کمک داشتند که به آن ها امدادرسانی شد.

بارندگی های شدید در استان کرمان از دیروز جمعه آغاز شده و تا فردا یکشنبه ادامه دارد.

اخبار حوادث - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------