درگیری خیابانی به چوبه دار ختم شد!



اخبار حوادث - درگیری خیابانی به چوبه دار ختم شد!

پس از اظهارات محمد شاهدان روز درگیری در جایگاه حاضر شدند و عنوان کردند که روز دعوا شاهد خونریزی از قلب اسماعیل بودند و چاقوی خونی را دست محمد دیده اند.

حکم قصاص پسر جوانی که در جریان درگیری خیابانی مرتکب قتل شده بود، در دیوان عالی کشور تائید شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به پرونده این نزاع دسته جمعی 17 تیر ماه امسال در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران  در جلسه ای به ریاست قاضی همتیار رسیدگی شد.

بر اساس کیفر خواست قرائت شده از سوی نماینده دادستان محمد متهم است در تاریخ 18 آبان ماه سال 91، اسماعیل را در یک نزاع دسته جمعی در چهاردانگه با 3 ضربه چاقو به قتل رسانده است.

محمد نیز پس از حضور در جایگاه درباره روز حادثه گفت: «آن روز مقتول با دوستانش سر کوچه ایستاده بودند. وقتی که من می خواستم از آنجا عبور کنم ناگهان او شروع به فحاشی کرد. سر همین موضوع با هم درگیر شدیم. بعد من به برادرم زنگ زدم و موضوع را گفتم. او هم با دوستانش به هواخواهی من به آنجا آمدند.

درگیری بین ما و دوستان مقتول درگرفت. من هیچ کدام از ضربه‌هایی که به مقتول وارد شده را نزده ام. خود من آن روز زخمی شدم و به خاطر ضربه ای که به سرم خورد بیهوش شدم. اصلا به خاطر نمی آورم که ضربه ها را من وارد کرده باشم. آن موقع وقتی که به هوش آمدم به من گفتند ضربه ها را تو زدی به خاطر همین من قتل را گردن گرفتم وگرنه خودم هیچ کدام از ضربه هایی که وارد کردم  را به خاطر نمی آورم.»

پس از اظهارات محمد شاهدان روز درگیری در جایگاه حاضر شدند و عنوان کردند که روز دعوا شاهد خونریزی از قلب اسماعیل بودند و چاقوی خونی را دست محمد دیده اند.

هیات قضات پس از شنیدن اظهارات متهم، شاهدان و وکلای دفاع آنها برای صدور حکم وارد شور شده و محمد را به قصاص محکوم کردند.

با اعتراض متهم پرونده برای بررسی حکم مجازات به دیوان عالی کشور فرستاده شد که قضات شعبه 11 دیوان عالی کشور حکم قصاص را تائید کردند. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------