سناریوی زوج معتاد برای قتل پدر و مادر خود



اخبار,اخبار حوادث , قتل

 

اخبار حوادث - قاتل قبل از سومین جنایت دستگیر شد
سناریوی زوج معتاد برای قتل پدر و مادر خود

پسر معتاد که برای تصاحب اموال پدرش نقشه قتل پدر و مادرش را با همدستی همسر خود اجرا کرده بود قبل از اجرای سناریوی قتل مادر زنش، شناسایی و دستگیر شد.

ساعت هشت صبح روز جمعه 23 اسفند مرد جوانی در تماس با پلیس از قتل هولناک پدر و مادرش خبر داد.

در ادامه تیمی از کارآگاهان در محل جنایت حاضر شده و در جریان بررسی ها متوجه شدند قربانیان مرد 65 ساله و همسر 61 ساله او هستند که با ضربه های چاقو به قتل رسیده اند.

پسر قربانیان که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود در جریان تحقیقات گفت: امروز صبح همراه همسرم برای عیادت از پدر و مادر به خانه شان واقع در خیابان 18 دی ساری آمدم. وقتی وارد خانه شدم با اجساد غرق در خون پدر و مادرم در حالی که با ضربه های چاقو به قتل رسیده بودند روبرو شدم.

در ادامه کارآگاهان به بررسی محل جنایت پرداخته و متوجه شدند عامل یا عاملان جنایت با انگیزه سرقت دست به این جنایت زده اند از سوی دیگر به هم ریختگی وسایل خانه نشان می داد قاتلان در جستجوی وسیله ای تمامی اساسی خانه را به هم ریخته اند.

تیم پلیسی با بررسی راه های ورود به خانه دریافت، قاتلان با قربانیان خود آشنا بوده و بدون هیچ مقاومتی وارد خانه شده اند.

سرهنگ محمد عظیمی رییس پلیس آگاهی استان مازندران گفت: ماموران در بررسی های خود متوجه شدند پسر قربانیان به نام امیر و همسرش به مواد مخدر اعتیاد داشته و آنها قبل از آشنایی با هم ازدواج کرده و از همسران سابق خود جدا شده بودند.

 

از سوی دیگر بررسی سابقه تماس با پلیس 110 نشان داد مرد 65 ساله چندی قبل با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته و درخواست کمک کرده بود، ماموران نیز پس از حضور در محل متوجه شدند پسر معتاد با تهدید چاقو بر اثر توهم مواد مخدر قصد داشته مادرش را به قتل برساند که با حضور پلیس از محل متواری شده بود.

وی افزود: با کشف این سرنخ ها تحقیقات بر روی پسر جوان ادامه یافت و تجسس ها نشان داد وی تحت درمان یک دکتر روانشناس بوده که یک بار نزد دکتر خود اعلام کرده بود قصد کشتن پدرش را دارد.

با کشف این سرنخ ها و دلایل پلیسی خانه متهمان مورد بازرسی قرار گرفت که در آنجا بعضی از آثار صحنه جرم از جمله دوربین های مداربسته سرقت شده از خانه قربانیان، لباس خون آلود مرد معتاد و نوار چسب خونین کشف شد.

رییس پلیس آگاهی استان مازندران خاطرنشان کرد: با کشف این سرنخ ها تحقیقات از مرد جوان آغاز و او سرانجام لب به اعتراف گشود و گفت: پدرم چندین مغازه را به نام من کرده بود و عواید اجاره این مغازه ه به حساب من واریز می شد. او در سند محضری تاکید کرده بود این مغازه ها پس از مرگ او و مادرم به من برسد به همین خاطر با همسرم تصمیم گرفتیم پدر و مادرم را بکشیم تا زودتر به ارثیه خود برسم. روز حادثه به بهانه عیادت به خانه پدر و مادرم رفته و دست و پای آنها را با چسب بستیم بعد هم با همدستی همسرم آنها را با ضربات چاقو به قتل رساندیم.

این مقام انتظامی افزود: با این اعترافات، همسر متهم نیز به همدستی در جنایت اعتراف کرد و گفت: قرار بود چند روز پس از این جنایت مادر مرا بکشیم و تمام املاکی که به ما به ارث می رسد را فروخته و از کشور خارج شویم.

سرهنگ عظیمی گفت: با انجام عملیات تجسسی پلیسی و تحقیقات علمی راز این جنایت در کمتر از 24 ساعت کشف و متهمان دیروز صحنه جنایت را بازسازی کرده و روانه زندان شدند.
اخبار حوادث - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------