انهدام باند سارقان حرفه ای در پرند



اخبار حوادث - انهدام باند سارقان حرفه ای در پرند

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان رباط کریم غرب استان تهران از دستگیری سه سارق حرفه‌ای با 52 فقره انواع سرقت در شهر های پرند، کرج و تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ روح الله رشیدی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: ماموران کلانتری 17 پرند در حین گشت زنی، دو سارق به نام "الف-الف" و "م-م" که در حال سرقت از داخل خوردو بودند را دستگیر و پس از تشکیل پرونده به پلیس آگاهی شهرستان منتقل کردند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده که دارای اعتیاد، سابقه کیفری و نگهداری مواد مخدر نیز بودند، در اعترافات خود به انواع سرقت در شهرهای استان تهران شامل سرقت داخل خودرو در شهرهای کرج و پرند، سرقت منزل و اموال عمومی در شهر پرند و همچنین یک فقره سرقت خوردو در شهر تهران اعتراف کردند.

رشیدی در ادامه تصریح کرد: پس از بررسی‌های اطلاعاتی، یکی دیگر از اعضای این باند نیز، به هویت "س.ر" در مخفیگاه خود در شهر پرند دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان رباط کریم ادامه داد: از مجموع اعترافات سه سارق دستگیر شده، 52 فقره انواع سرقت کشف شده و اقدامات قضایی لازم جهت تکمیل پرونده و شناسایی مالباختگان در پلیس آگاهی شهرستان ادامه دارد.

رشیدی با اشاره به استفاده سارقان از تاریکی محل های سرقت شده در ساعات پایانی شب، به شهروندان توصیه کرد: نور کافی یکی از نکات پیشگیرانه است که سارقان را از نزدیک شدن به محل سکونت و کار شما منصرف می کند و مجتمع‌های مسکونی و کار خود را به دوربین مجهز کرده و از قفل بودن آنها مطمئن شوید.
اخبار حوادث - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------