تجاوز به زنان با تهدید قمه در کرمان!



اخبار حوادث - تجاوز به زنان با تهدید قمه در کرمان!

مرد شيطان‌صفت که نيمه‌هاي شب با ورود به خانه‌ها در کرمان، زنان را با تهديد قمه مورد آزار و اذيت قرار مي‌داد دستگير شد.

در آخرين روزهاي اسفند سال92 زوج جواني با مراجعه به پليس کرمان از ورود شبانه مردي به خانه‌شان خبر دادند. مرد جوان در شکايت خود گفت: من و همسرم در خانه بوديم که متوجه حضور مرد ناشناسي در منزلمان شديم. همسرم با مشاهده مرد سياه‌پوش شروع به داد و فرياد کرد و من نيز به طرف او حمله‌ور شدم.

 

وي ادامه داد: مرد تبهکار با ضربه‌هاي قمه مرا به‌شدت مجروح کرد و قبل از اينکه بتواند نقشه‌شيطاني خود را اجرا کند از محل گريخت. پس از رفتن او متوجه شديم مرد سياه‌پوش، کاپشن خود را در خانه‌مان جا گذاشته که در بررسي جيب‌هايش يک کارت ملي پيدا کرديم. در همان‌لحظه دوباره مرد تبهکار وارد خانه‌مان شد و با تهديد قمه کاپشن را همراه خود برد. پس از اين شکايت تيمي از کارآگاهان پليس آگاهي کرمان تحقيقات در اين زمينه را آغاز کرده و پس از 7شبانه‌روز تحقيقات جنايي، متهم که معروف به شبح سياه بود را دستگير کردند.


متهم  28 ساله که به ماده مخدر شيشه اعتياد دارد در بازجويي‌ها گفت: شب حادثه به‌علت مصرف مواد‌مخدر حالت طبيعي نداشتم و به اشتباه به‌جاي اينکه به خانه خودمان بروم به خانه زوج جوان رفتم.  مأموران که متوجه تناقض‌گويي‌هاي متهم شده بودند به بازجويي از وي ادامه دادند تا اينکه زن ديگري با مراجعه به پليس آگاهي راز اقدامات مجرمانه شبح‌سياه را فاش کرد.


اين زن به مأموران گفت: متهم با تهديد قمه وارد خانه‌مان شده و مرا مورد آزار و اذيت قرار داد. سرهنگ پوررضاقلي، رئيس پليس آگاهي کرمان با اعلام اين خبر گفت: در حال حاضر تحقيقات از متهم در اداره آگاهي ادامه دارد تا راز جرايم احتمالي ديگر وي فاش شود.

اخبار حوادث - همشهری

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------