"پسر پولدار" به جرم کشتن دختر 4 ساله راهی زندان شد



اخبار حوادث - "پسر پولدار" به جرم کشتن دختر 4 ساله راهی زندان شد/پایان تلاش پلیس بین 3 هزار خودرو

پلیس بینالود خراسان رضوی پسر جوانی را که پس از زیر گرفتن کودک چهارساله‌‌ای بدون توقف محل را ترک کرده بود در منطقه بیرجند خراسان جنوبی شناسایی و دستگیر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مدتی قبل ماموران گشت انتظامی یکی از پاسگاه‌های منطقه از تصادف منجر به فوت کودک چهار ساله‌ای در جاده کمربندی شاندیز به مشهد مقابل روستای دهنو مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.
 
ماموران پس از حضور در محل با انجام تحقیقات میدانی متوجه شدند، این کودک چهار ساله که قصد داشته به همراه مادر بزرگش از عرض خیابان عبور کند با خودروی سفید رنگی که با سرعت زیادی(بیش از 150 کیلومتر) در حال کرده برخورد می‌کند و کودک با طرز فجیعی جان خود را از دست می‌دهد.
 
سپس کارآگاهان زبده پلیس آگاهی به محل اعزام شدند و با بررسی دقیق صحنه حادثه توانستند تکه‌ای از یک چراغ شکسته را که مربوط به یک دستگاه خودروی تویاتا بود، در فاصله دورتر از محل حادثه پیدا کنند.
 
ماموران آگاهی با بررسی بسیار دقیق بین حدود 3 هزار خودرو عبوری از مقابل دوربین‌های ترافیکی نزدیکی محل حادثه موفق شدند این خودرو را که حتی پلاک و نوع و رنگ آن توسط همراهان این کودک شناسایی نشده بود را پیدا کنند.
 
ماموران آگاهی در استعلام به عمل آمده محل سکونت مالک خودرو را در شهرستان بیرجند خراسان جنوبی شناسایی و پس از دستگیری به پلیس آگاهی شهرستان بیرجند منتقل کردند.
 
متهم 25 ساله به نام "ج" که راننده خودرو تویوتا در لحظه حادثه بوده و از افراد سرمایه‌دار خراسان جنوبی به شمار می‌آید، در اظهارات خود با قبول جرم اعلام کرد: فکر نمی‌کردم که هیچگاه توسط پلیس شناسایی و دستگیر شوم.
 
فرمانده انتظامی شهرستان بینالود سرهنگ صارمی ساداتی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: با تشکیل پرونده به عنوان ارتکاب قتل غیر عمد متهم با قرار قانونی روانه زندان شد. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------