عامل جنایت چهارشنبه سوری به دام افتاد



اخبار حوادث - عامل جنایت چهارشنبه سوری به دام افتاد

درگیری ۱۰ نفر در شب چهارشنبه سوری به‌خاطر اختلافات مالی به جنایت ختم شد.

به گزارش همشهری، شامگاه 27اسفند‌ماه 92مأموران پلیس در جریان یک درگیری مقابل مرکز ترک اعتیادی در غرب پایتخت قرار گرفتند و راهی آنجا شدند.

بررسی‌ها نشان می‌داد که درگیری بین 2گروه رخ‌داده است و 5نفر نیز در این حادثه مجروح شده‌اند. مجروحان به بیمارستان انتقال یافتند اما یکی از آنها بر اثر شدت جراحات وارده به کام مرگ رفت. با مرگ او، قاضی جمشیدی، بازپرس دادسرای جنایی تهران دستور تحقیقات را صادر کرد و تیمی از مأموران اداره دهم تلاش برای شناسایی عامل جنایت را شروع کردند.

بررسی‌ها حکایت از این داشت که در این درگیری 3برادر با 7نفر دیگر درگیر شده بودند که یکی از برادرها به نام محسن ازپا در آمده بود. این دو گروه با چوب، ‌قمه و قداره به جان یکدیگر افتاده و صحنه هولناکی را در شب چهارشنبه سوری رقم‌زده بودند. کارآگاهان در مرحله بعد به سراغ مجروحان حادثه رفتند.

یکی از آنها که برادر مقتول بود به مأموران گفت: برادرم حسن در کمپ ترک اعتیاد کار می‌کرد و با 2برادر به نام‌های جعفر و جمال که آنها هم در کمپ کار می‌کردند اختلاف مالی داشت. قرار شد 27اسفند‌ماه درباره مشکلاتشان صحبت کنند و قبل از عید به اختلافاتشان پایان دهند.

برای همین من و برادر دیگرم محسن که در این درگیری کشته شد همراه برادرم حسن به محل قرار رفتیم تا مبادا مشکلی پیش بیاید.

وی ادامه داد: آن شب جعفر و جمال با 5نفر از دوستانشان در محل قرار حاضر شدند. همه آنها مسلح بودند که درگیری پیش آمد و ما هم از خودمان دفاع کردیم.

 وی ادامه داد: در این درگیری برادرم بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرد. بعد از انجام تحقیقات از مجروحان، عامل جنایت شناسایی شد و با دستور قاضی وی چند روز پیش به همراه افراد دیگری که در نزاع مرگبار حضور داشتند دستگیر شد.

متهمان این پرونده برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفتند.
اخبار حوادث - همشهری

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------