مرگ تلخ مادر نابینا در روز تولد دختر 3 ساله



اخبار حوادث - مرگ تلخ مادر نابینا در روز تولد دختر 3 ساله

زن نابینایی در روز تولد دختر سه‌ساله‌اش به چاهک آسانسور پاساژی نیمه‌کاره سقوط کرد و در کام مرگ فرو رفت.

به گزارش ایران، شنبه 16 فروردین‌ماه سال جاری «کبری نیک‌رو» ویزیتور 32 ساله یک شرکت پخش کتاب، نخستین روز کاری در سال جدید را با حضور در ساختمان پاساژی نیمه‌کاره در «لشت نشاء»کلید زد

 گم شدن زن نابینا
زن نابینا که تنها یکی از چشمانش 30 درصد قدرت تشخیص محیط را داشت از دو سال پیش کتاب‌های شرکت پخش کتاب را توزیع می‌کرد و آن روز هم مانند روزهای دیگر از سرویس پیاده شد و به داخل پاساژی که در محدوده فعالیتش قرار داشت رفت و دیگر بازنگشت.

راننده سرویس و همکاران «کبری» که نگران شده بودند وقتی تماس‌هایشان بی‌پاسخ ماند و شنیدند این زن با اتمام کارش مغازه را در پاساژ ترک کرده با شوهر نابینای وی تماس گرفتند.


«اسماعیل آقازاده» به خبرنگار شوک‌گفت: حدود ساعت 2 بعدازظهر راننده سرویس محل کار «کبری» تماس گرفت و گفت وی تلفنش را پاسخ نمی‌دهد و او نمی‌تواند بیشتر از این منتظر بماند.


راننده از من خواست همسرم را پیدا کنم. با این تماس تلفنی دلهره عجیبی گرفتم.

همسرم، زن بسیار دقیق و وقت‌شناسی بود و امکان نداشت با تأخیر به محل قرارهایش مراجعه کند، بخصوص که قرار بود آن‌روز زودتر به خانه برگردد و خانه را برای جشن تولد دختر سه‌ساله‌مان «نازنین زهرا» آماده کند. دلشوره داشتم و می‌ترسیدم اتفاق بدی افتاده باشد چند بار به تلفن همراهش زنگ زدم، وقتی از پاسخگویی وی ناامید شدم ماجرا را به برادر و پدرم اطلاع دادم. آنها هم به کلانتری «لشت‌نشاء» مراجعه کردند، اما جست‌وجوهای خانواده‌ام و مأموران کلانتری در خیابان‌های محدوده فعالیت وی نتیجه‌ای نداد.

 زنگ تلفن‌همراه
حدود ساعت 6 بعدازظهر در حالی که هیچ یک از مغازه‌داران و ساکنان خیابان امام‌خمینی(ره) از سرنوشت زن جوان اطلاع نداشتند، نظافتچی پاساژ که مشغول تمیز کردن محوطه بود صدای زنگ تلفنی را می‌شنود.

مرد نظافتچی به سمت صدا که از چاهک آسانسور بود، می‌رود و با صحنه دلخراشی روبه رو می‌شود، او که با دیدن جسد غرق در خون زن جوان شوکه شده بود سریع با پلیس تماس می‌گیرد.

با حضور مأموران پلیس و بررسی‌های میدانی مشخص شد زن جوان که برای فروش کتاب‌ها تا طبقه چهارم ساختمان بالا رفته بود از آنجایی که بسیاری از مغازه‌های طبقه چهارم خالی بود او برای بازگشت به طبقه همکف به سمت آسانسور می‌رود و از آنجایی که آسانسور هنوز نصب نشده بود «کبری نیک‌رو» با بازکردن در آسانسور از ارتفاع 12 متری سقوط می‌کند و شلوغی ساختمان هم مانع از اطلاع حاضران در محل می‌شود.

با دستور بازپرس پرونده، پیکر بی‌جان زن جوان در روز جشن تولد دخترش به پزشکی قانونی انتقال یافت و تجسس‌ها برای شناسایی مقصر اصلی این حادثه ادامه دارد.

اخبار حوادث - ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------