آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

کلاهبرداری کارگردان قلابی در هتل



اخبار حوادث - کلاهبرداری کارگردان قلابی در هتل

مرد 40 ساله‌ای از تهران به مشهد سفر کرد تا در نقش کارگردان سرشناس سینما از دختران و پسران جوان کلاهبرداری کند.

به گزارش ایران، رئیس پلیس مشهد گفت: با ادعاهای چند دختر و پسر جوان مشخص شد یک مرد که با معرفی خود به عنوان کارگردان سینما و داشتن ارتباط با دیگر کارگردانان سرشناس کشور، به طعمه‌های خود وعده می‌داد که پس از دوره آموزشی فشرده‌ای از آنان برای نقش‌آفرینی در سریال‌های مطرح و جذاب تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی استفاده خواهد شد از آنان پول میلیونی کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

سرهنگ حجت نیکمرام گفت:‌ پلیس مشهد با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع طرح ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار داد و افسران کلانتری احمد آباد در ردزنی اطلاعاتی این پرونده به سرنخ‌هایی دست یافتند که چهره مرد 40 ساله به نام حمید را پیش رویشان قرار می‌داد.

رئیس پلیس مشهد گفت: کلاهبردار شیاد با نقشه‌ای از قبل طراحی شده، به طور مداوم جای خود در مراکز اقامتی و هتل‌های مشهد را تغییر می داد و این موضوع روند پیگیری را کمی به تأخیر انداخت، اما خوشبختانه مأموران کلانتری احمدآباد پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های پوششی و نامحسوس و در اقدامی غافلگیرانه موفق شدند متهم را سه‌شنبه شب در هتل بزرگ ارس مشهد دستگیر کنند.

وی گفت: این مرد شیاد حتی خود را به مدیران مراکز اقامتی نیز به عنوان کارگردان سینما معرفی کرده و پس از چند روز اقامت، بدون پرداخت هزینه‌های آن گریخته است.

سرهنگ نیکمرام با اشاره به این موضوع که تاکنون 5 فریب‌خورده پرونده برای پیگیری شکایت خود اقدام کرده‌اند، گفت: احتمال می‌رود وی در دیگر استان‌ها و شهرهای کشور نیز مرتکب این اقدام کلاهبردارانه شده باشد از همین رو تحقیقات از وی ادامه دارد.
اخبار حوادث - ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------