انگیزه عجیب پدر برای قتل 2فرزند



اخبار,اخبار حوادث ,قتل کودک

 

اخبار حوادث - انگیزه عجیب پدر برای قتل 2فرزند

مردی که دو پسر خود را به طرز فجیعی به قتل رسانده، ادعا کرد خشم ناشی از اخراج شدنش از کتابخانه، او را به این کار واداشت. آشوک کالیانجی، پنجاه و دو ساله با مجازات دست‌کم 21 سال حبس به اتهام قتل دو پسر دو و شش ساله خود با نام‌های جی و پال رو‌به‌روست.

او که پیش از این در دادگاه عالی گلاسکو واقع در اسکاتلند مجرم شناخته شده بود، ادعا کرد زمان وقوع جرم از یک نوع اختلال روانی رنج می برد.

وکیل این مرد با مراجعه به دادگاه جنایی ادینبرگ ضمن تقاضای استیناف گفت موکلش به دلیل مصرف دارو برای اختلال روانی اش، حالت تعادل نداشته و ادعا کرد حکم سنگینی که علیه موکلش صادر شده، بی عدالتی است.

وکیل این مرد با ارائه مدارک جدید به دادگاه مدعی شد موکلش دو هفته قبل از وقوع جرم از یک کتابخانه اخراج شده که این موضوع او را بشدت عصبی کرده و بر وقوع جرم تاثیر داشته است.

پال میات، روانپزشک معتمد پلیس که کالیانجی را پنج بار معاینه کرده، گفته است قاتل بشدت کینه ای است و نمی تواند رفتار خود را کنترل کند.

این پزشک همچنین گفته است مشخص نیست چطور شخصیت پارانوئید کالیانجی، باعث شده او دست به قتل بزند، او می توانست تصمیم دیگری بگیرد، اما این کار را نکرد. شواهد نشان می دهد کالیانجی برای ارتکاب قتل از قبل، آماده شده بود. او می توانست در رفتار خود بازنگری کند اما این کار را نکرد.

من مطمئن هستم کالیانجی شخصیت پارانوئید دارد. او شاید فکر کرده که از طرف مسئولان کتابخانه که او را اخراج کردند، مورد بی مهری قرار گرفته و آنها با او مشکل شخصی داشتند؛ البته نمی توانم بین این اتفاق و جنایتی که دو هفته بعد رخ داد، ارتباطی پیدا کنم. این موضوع نمی تواند ربطی به قتل فجیع دو فرزند بی دفاعش داشته باشد.

دکتر میات یادآور شده است: اگر این مرد نسبت به کارکنان کتابخانه احساس خشم و نفرت داشت، باید به آنها حمله می کرد اما او دو هفته صبر کرد و بعد نقشه ای شوم کشید تا به همسر سابق خود به بدترین شکل حمله ور شود و بعد دو پسر خود را بکشد.

هیات منصفه در حال بررسی خواسته وکیل کالیانجی است و اگر خواسته او پذیرفته شود، متهم دوباره به دادگاه فرستاده خواهد شد.

کالیانجی اول گلوی جی شش ساله را با چاقو برید و بعد پسر دو ساله اش را با چاقو زد. او آنها را داخل خودرو کشت و بعد اجسادشان را سوزاند. همسر سابق او گفته است: کالیانجی یک انگل بی مصرف است که هرگز در طول زندگی مسئولیت هیچ کاری را به عهده نگرفته است. او حیله گر و فریبکار است و می داند چطور سیستم قضایی را گول بزند.

 

اخبار,اخبار حوادث ,قتل کودک

 

تا جایی که من می دانم، چیزی که محرک عصبی او بود، ترسش از این موضوع بود که مادرش بفهمد او قمار می کند و مشروب می خورد. کمیسیون بازنگری پرونده های جنایی اسکاتلند، از ادعای کالیانجی حمایت کرده است، گرچه او را گناهکار می داند. یک چهارم از حکم این متهم در دادگاه تجدیدنظر کم شده و حالا اومی​تواند برای تشکیل مجدد دادگاه و حکم تازه تلاش کند.

اخبار حوادث - جام جم

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------