آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

قتل همبازی 13 ساله در عجب شیر



اخبار حوادث - قتل همبازی 13 ساله در عجب شیر

بازی دو پسر 13 ساله در «عجب شیر» رنگ خون گرفت و جنایتی رقم خورد.

به گزارش روزنامه ایران، سرهنگ ˈصابر عباس زادهˈ رییس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی با اعلام این خبر افزود: با اعلام پلیس آگاهی عجب شیر، برابر اطلاع واصله در یکی از روستاهای این شهر، پسر 13 ساله مرتکب به قتل شد و بلافاصله کارآگاهان پس از کسب خبر با هماهنگی قضایی به آدرس اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: بر اساس بررسی ها در این زمینه دو پسر 13 ساله بعد از پایان بازی کودکانه با هم مشاجره لفظی داشته و یکی از آن دو با استفاده از چاقوی آشپزخانه ضربه ای به همبازی خود وارد کرده و وی را به قتل رسانده است.

این مقام پلیس با اشاره به اینکه قربانی این حادثه پس از انتقال به بیمارستان آذرشهر جان خود را از دست داده است، تصریح کرد: در جریان این قتل، پسربچه متهم به قتل به خاطر ترس از خانواده راهی کوه و سپس توسط عموی خود پیدا شد.

وی گفت: پس از تحقیقات گسترده، پسر فراری به قتل اعتراف کرد.

عباس زاده به خانواده ها توصیه کرد: همواره والدین مراقب رفتارهای فرزندان خود باشند و با حس مسوولیت و نظارت بر رفتار و احساسات فرزندان آنان را در موضوع دوست یابی و مراودات اجتماعی راهنمایی نمایند و از نشان دادن هرگونه رفتار خشن اجتماعی پرهیز کنند.

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------