راز قتل دختر گمشده در سینه نگهبان افغانی باغ



اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 

اخبار حوادث - راز قتل دختر گمشده در سینه نگهبان افغانی باغ

نگهبان افغانی باغ وقتی دختر جوانی را دید که ماشینش خراب شده و حرکت نمی‌کند، نقشه شومی کشید.

او وقتی با مقاومت دختر جوان روبه‌رو شد، وی را به قتل رساند و جسدش را در باغ دفن کرد اما سگ‌های پلیس با پیدا کردن جسد، راز جنایت را فاش کردند.اوایل فروردین‌ماه امسال دختر 36ساله‌ای سوار بر خودروی پژو پرشیای خود از خانه‌شان در تهرانپارس خارج شد و این آخرین باری بود که خانواده‌اش او را می‌دیدند.

دختر جوان دیگر به خانه برنگشت و خاموش‌بودن گوشی تلفن همراهش، نگرانی خانواده‌اش را برانگیخت. آنها هر چه گشتند ردی از دختر جوان به‌دست نیاوردند و وقتی جست‌و‌جویشان بی‌نتیجه ماند، از پلیس درخواست کمک کردند. برادر این دختر پنجم فروردین به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران رفت و ماجرای ناپدید شدن مرموز خواهرش را گزارش کرد.

خودرویی در فشم
از همان زمان تحقیقات برای یافتن ردی از دختر گمشده شروع شد. مشخصات او و خودرواش در سیستم پلیس ثبت شد و یک روز بعد خودروی سفیدرنگ وی از سوی مأموران کلانتری162 فشم و در نزدیکی باغ‌های این منطقه پیدا شد. مأموران در بررسی داخل خودرو ردی از دختر جوان به‌دست نیاوردند و پیدا شدن ماشین رهاشده او در فشم، این فرضیه را که وی قربانی جنایتی خاموش شده باشد، قوت بخشید.

جست‌وجوی سگ‌های پلیس
خودروی دختر جوان خراب شده و روشن نمی‌شد. بنابراین احتمال داشت که وی پس از خراب شدن ماشینش به یکی از باغ‌های منطقه رفته باشد و اثر و سرنخی از او در آنجا پیدا شود. در این مرحله، کارآگاهان اداره یازدهم با کمک سگ‌های آموزش‌دیده پلیس به جست و جوی قدم به قدم برای یافتن ردی از دختر گمشده پرداختند.

سگ‌ها پس از دقایقی مقابل باغی در همان حوالی شروع به سر و صدا کردند. داخل باغ نگهبانی افغانی به نام سخی حضور داشت که پس از باز کردن در و دیدن مأموران، مدعی شد از چیزی خبر ندارد و هیچ دختری را در آن حوالی ندیده است. با این حال سر و صدای سگ‌ها باعث شد که مأموران به وی مشکوک شوند. آنها وارد باغ شدند و سگ‌ها پس از اینکه به گوشه‌ای از باغ رفتند، شروع به کندن زمین کردند. آنجا همان محلی بود که جسد دختر گمشده دفن شده بود. با پیدا شدن جسد، سخی 35ساله که به‌صورت غیرقانونی وارد ایران شده بود، به جرم قتل بازداشت شد. او منکر جنایت شد اما وقتی گوشی تلفن همراه دختر گمشده در اتاقک نگهبانی پیدا شد لب به اعتراف گشود و پرده از راز قتل برداشت.

جنایت هولناک
سخی گفت: پنجم فروردین متوجه یک خودروی پژو پارس شدم که بیرون از باغ توقف کرده بود. ماشین خراب شده بود و روشن نمی‌شد. دختر جوانی راننده آن بود که با دیدن من درخواست کمک کرد. دقایقی خودرو را وارسی کردم و وقتی دیدم که آن دختر تنهاست، وسوسه شدم و تصمیم به آزار و اذیت وی گرفتم. هوا کمی تاریک شده بود و به دروغ مدعی شدم که همسرم داخل باغ است و از دختر جوان خواستم تا تعمیر شدن ماشین نزد همسرم برود.

دختر جوان به اصرار من وارد باغ شد اما همان موقع فهمید که نقشه‌ام چیست و با من درگیر شد. او به‌صورتم سیلی زد و قصد فرار داشت و من که عصبانی شده بودم شال مشکی وی را دور گردنش پیچیدم و او را به قتل رساندم. سپس جسد را به گوشه باغ کشاندم و در آنجا دفن کردم. قصد داشتم روز بعد خودروی مقتول را به محل دیگری ببرم اما فردای همان روز پلیس ماشین را پیدا کرد.

سرهنگ حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران با بیان این خبر گفت: با توجه به کشف جسد و اعتراف صریح متهم به قتل، برای وی قرار بازداشت موقت صادر شده و تحقیقات تکمیلی درخصوص این پرونده ادامه دارد.

اخبار حوادث - همشهری

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------