سارقان زاغ زن دستگير شدند



اخبار حوادث - سارقان زاغ زن دستگير شدند

سارقاني که با حضور در بانک هاي محدوده پيروزي مشهد اقدام به سرقت وجوه نقد مشتريان مي کردند، دستگير شدند.

به گزارش خراسان، دو سارق حرفه اي که از رعايت نشدن مسائل ايمني در حمل وجوه دريافتي مشتريان بانک ها سوءاستفاده مي کردند زماني که مشتري وجه خود را دريافت مي کرد و از بانک خارج مي شد به تعقيب او مي پرداختند و پس از اطلاع از مکان نگهداري پول ها که اغلب در داخل خودروهاي شخصي بود، زماني که مالباخته لحظه اي از خودروي خود به هر دليلي دور مي شد با شکستن شيشه يا باز کردن در خودرو اقدام به سرقت کرده و بلافاصله از محل سرقت متواري مي شدند.

 

پرونده سرقت با شکايت چندين مالباخته که همگي به يک شيوه مورد سرقت قرار گرفته بودند، پس از مطرح شدن در شعبه ۷۰۳ مجتمع قضايي شهيدرجايي توسط بازپرس متقيان رسيدگي شد. مأموران اداره عمليات ويژه پليس آگاهي خراسان رضوي با کسب دستور قضايي و با توجه به ترسيم چهره سارقان توسط مالباختگان شناسايي و دستگيري آنان را در دستور کار خود قرار دادند.

 

مأموران عمليات ويژه پليس آگاهي خراسان رضوي پس از انجام يک سري اقدامات فني و پليسي موفق شدند محل تردد سارقان حرفه اي را شناسايي و آن ها را در حال تردد با خودروي پرايد مورد استفاده در سرقت دستگير کنند.

 

سارقان که با پول هاي حاصل از سرقت به خريد خودرو اقدام کرده بودند از طرف ۱۰مالباخته که متهمان با زير نظر گرفتن آن ها در زمان مناسب اقدام به سرقت وجوه شان مي کردند، مورد شناسايي قرار گرفتند. قاضي پرونده با توصيه به مشتريان بانک ها نسبت به حمل نکردن وجوه نقد دريافتي از بانک ها بدون رعايت مسائل ايمني گفت: براي انتقال مبالغ بالا از چک هاي تضميني استفاده شود.

اخبار حوادث - خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------