بچه محل‌های زورگیر پس از ۷ ماه دستگیر شدند+عکس



اخبار حوادث - بچه محل‌های زورگیر پس از ۷ ماه دستگیر شدند+عکس

دو بچه محل که با یکدیگر باند زورگیری راه انداخته بودند پس از تلاش پلیس در محل اختفایشان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش فارس، در مرداد ماه سال گذشته و از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110، یک فقره سرقت به شیوه زورگیری به کلانتری 140 باغ فیض خبر اعلام شد.

با حضور مأموران در محل، مالباخته که گوشی تلفن همراهش توسط سارقین سرقت و خود وی نیز با چاقو مورد ضرب و جرح قرار گرفته بود ، در اظهاراتش به مأموران گفت: در ساعت 22 دو سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت در برابر من توقف کرده و با تهدید چاقو مرا مجبور کردند تا گوشی تلفن همراه و وجوه نقد خود را در اختیار آنها قرار دهم که ناگهان یکی از اهالی محل متوجه موضوع شد و شروع به داد و فریاد کرد.

من نیز با دیدن وی، در برابر سارقین تصمیم به مقاومت گرفتم که چاقو خوردم؛ در حالیکه سایر اهالی محل نیز متوجه موضوع شده و به کمک ما آمده بودند، سارقین تصمیم به فرار داشتند که یکی از شهروندان با ماشین ضربه ای به موتورسیکلت آنها زد و باعث شد تا سارقین موتورسیکلت را رها و با پای پیاده از محل متواری شوند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت بعنف و به دستور قاضی نصرتی، بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اداره پنجم اقدام به شناسایی مالک موتورسیکلت کرده و از طریق سیستم جامع پلیس اطلاع پیدا کردند که مالک موتورسیکلت، دقیقا در مورخه 15/04/1392 و پس از زمان فرار متهمان از محل سرقت اقدام به طرح شکایت در خصوص سرقت موتورسیکلت خود کرده است که بلافاصله این شخص شناسایی و تحقیقات از وی در دستور کار کاراگاهان قرار گرفت.

مالک موتورسیکلت در اظهارات اولیه مدعی شد که موتورسیکلت وی در منطقه خانی آباد سرقت شده اما در ادامه تحقیقات به ناچار لب به اعتراف گشود و عنوان کرد: در ازای دریافت سهم از سرقت ها، موتورسیکلت خود را در اختیار یکی از دوستانم به نام "فرهاد . م" قرار داده بودم.

بلافاصله با معرفی فرهاد به عنوان متهم اصلی پرونده وی به عنوان یکی از مجرمین تحت تعقیب پلیس آگاهی مورد شناسایی قرار گرفت.

فرهاد 23 ساله از مجرمین سابقه دار در زمینه کیف قاپی و زورگیری است که به اتهام ارتکاب سرقت های بعنف تحت تعقیب اداره پنجم قرار داشت و به همین علت مدتی از تهران متواری شده بود.

اخبار,اخبار حوادث ,زورگیری


با معرفی فرهاد از سوی مالک موتورسیکلت - توقیف شده در محل سرقت - شناسایی مخفیگاه و دستگیری فرهاد در دستور کار ویژه کارآگاهان قرار گرفت و سرانجام این متهم نیز پس از چندین ماه زندگی مخفیانه و بلامکان بودن ، در آخرین مخفیگاهش واقع در منطقه خانی آباد شناسایی ، در مورخه 02/12/1392 دستگیر و به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

با دستگیری فرهاد ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که وی با توجه به مشخصه بودن بینی از لحاظ چهره ( بزرگ بودن بیش از اندازه بینی ) و به منظور تغییر چهره اقدام به انجام جراحی زیبایی از ناحیه بینی نموده است.

با دستگیری فرهاد، وی صراحتا به سرقت های بعنف متعدد در مناطق مختلف غرب و جنوب غرب تهران بویژه در مناطق آریاشهر ، بلوار فردوس ، ستارخان، سردار جنگل ، اتوبان ستاری ، شهرک راه آهن ، محدوده میدان آزادی ، خیابان نواب و با استفاده از انواع موتورسیکلت های طرح هوندا 125 سبز ، مشکی ، آپاچی سفید و ... اعتراف و یکی از بچه محل های خود به نام حسین 27 ساله را نیز به عنوان همدست معرفی کرد که مشخص شد حسین در مورخه 10/12/1392 و به اتهام زورگیری در منطقه نازی آباد ، توسط کاراگاهان پایگاه هفتم آگاهی دستگیر شده که هماهنگی های لازم انجام و این متهم نیز در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

سرهنگ کارآگاه محمد اشراقی ، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعترافات صریح متهمان به دهها فقره سرقت و زورگیری در مناطق مختلف و بویژه در مناطق غرب و جنوب غرب تهران ، پرونده های مشابه بررسی و دهها مالباخته موفق به شناسایی هر دو متهم شدند.

لذا با توجه به تعدد سرقت های انجام شده از سوی متهمان، از سایر مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد مورد زورگیری قرار گرفتند دعوت می‌شود تا جهت شناسایی متهمان به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه نمایند.

اخبار حوادث - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------