صاحب کافی‌نت، سارق اینترنتی از آب در آمد



اخبار حوادث - صاحب کافی‌نت، سارق اینترنتی از آب در آمد

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران، از دستگیری صاحب کافی‌نتی در بهارستان به جرم سرقت اینترنتی از حساب مشتریان خبر داد.

به گزارش فارس، رهنگ اصغر باقریان گفت: در پی رسیدگی به شکایت یکی از شهروندان در بهارستان مبنی بر سرقت اینترنتی از حساب بانکیش، پلیس فتا رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار داد.

این مقام انتظامی افزود: طی رسیدگی های اولیه به پرونده مشخص شد مبالغ مطروحه در پرونده به صورت واریز اینترنتی از حساب شاکی به سرقت رفته است.

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران ادامه داد: از این رو رد پای سارق در فضای مجازی مورد کاوش قرار گرفت و مشخص شد سرقت انجام شده توسط کافی‌نتی در بهارستان انجام شده است.

باقریان افزود: صاحب کافی‌نت احضار شد و در بازجویی‌های انجام شده، ابتدا با ابزار بی‌اطلاعی از سرقت، سعی بر آن داشت تا با بهانه‌های واهی پلیس را منحرف کند اما زمانی که با اسناد دیجیتال ارائه شده توسط کارشناسان پلیس فتا بهارستان رو به رو شد ناگزیر به بزه انتسابی اعتراف کرده و عنوان داشت که با سوء استفاده از اعتماد مشتریان اقدام به دریافت اطلاعات حساب بانکی آنها و خالی کردن آن می‌کرده است.

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران در پایان ضمن اشاره به اینکه متهم جهت صدور حکم به مرجع قضائی تحویل شد، از شهروندان خواست: ضمن هوشیاری در حفظ اطلاعات خصوصی حساب‌های بانکی خود به افراد ناشناس اعتماد نکنند و این اطلاعات را در اختیار آنها قرار ندهند.

اخبار حوادث - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------