شوهر درستکار راز قتل پسر جوان را پس از یک سال بر ملا کرد



اخبار حوادث - شوهر درستکار راز قتل پسر جوان را پس از یک سال بر ملا کرد

پس از گذشت یكسال راز قتل جوان 24 ساله در شهرستان خلخال استان اردبیل برملا شد.

مرداد ماه سال 92 خبر مفقود شدن جوانی 24 ساله در یكی از روستاهای خلخال به پلیس گزارش و اقدامات انجام یافته جهت پیدایش وی بی نتیجه ماند. پس از گذشت یك ماه از روز مفقود شدن، جسد بی روح جوان 24 ساله در یكی از مناطق این شهر پیدا و این بار پلیس تلاش خود را جهت كشف علت جنایت و شناسایی عامل یا عاملان قتل آغاز كرد.


در مراحل اولیه رد پای زن و مردی به عنوان مظنون در این جنایت پیدا و مشخص شد این افراد همراه با مقتول در امر توزیع مواد مخدر  فعالیت داشته اما پس از دستگیری به خاطر عدم وجود مدارك قانونی و عدم اعتراف متهمان پرونده راه به جایی نبرد.


در این میان زن مظنون ازدواج كرده و راهی خانه شوهر شده و مظنون دیگر نیز آزاد شد، تا اینكه پس از گذشت بیش از یك سال، زن جریان قتل جوان 24 ساله توسط دو برادر را به شوهر خود تعریف و این فرد خداشناس و قانونمند نیز موضوع را در اسرع وقت به پلیس گزارش و افراد منظون با اقدام سریع كارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شدند.
متهمان به مراجع قضایی معرفی و دو نفر از آنان به اتهام ارتكاب قتل عمد بازداشت و نفر دیگر نیز با قرار وثیقه آزاد و بدین صورت راز قتل مرد جوان پس از گذشت 1 سال در خلخال برملا شد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------